Comarch w najnowszych raportach Gartner Magic Quadrant dla branży telekomunikacyjnej
Comarch, globalny dostawca rozwiązań IT dla firm telekomunikacyjnych, pojawił się w dwóch raportach firmy analitycznej Gartner: Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management for CSPs oraz Magic Quadrant for Operations Support Systems. W raportach zwrócono uwagę na kompleksowe portfolio rozwiązań firmy Comarch, które łączą innowacyjne funkcjonalności z możliwością łatwego dostosowania do indywidualnych potrzeb oraz wymagań klientów.
Raport The Magic Quadrant for Operations Support Systems uwzględnia głównych dostawców rozwiązań OSS (Operations Support System), czyli narzędzi IT służących do zarządzania siecią telekomunikacyjną oraz jakością dostarczanych za jej pośrednictwem usług. Drugi z raportów, Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management for CSPs, odnosi się do systemów, które wspierają operatorów telekomunikacyjnych w zakresie m.in. fakturowania, obsługi klienta, przygotowywania wycen, naliczania opłat, zarządzania relacjami z partnerami, analityki i innych.
Mocne strony Comarch wyszczególnione w raportach to:
- Łatwe w konfiguracji produkty, bogate w innowacyjne funkcjonalności,
- Silne zorientowanie na klienta oraz elastyczność w dostosowywaniu produktów do wymagań operatorów telekomunikacyjnych,
- Kompletne i spójne portfolio własnych produktów,
- Terminowość w realizacji projektów oraz dobry kontakt z klientem,
- Wizja firmy oraz gama produktów odpowiadające kluczowym inicjatywom operatorów telekomunikacyjnych.
Oferowane przez Comarch kompleksowe portfolio rozwiązań IT zostało wypracowane na przestrzeni ponad 20 lat doświadczenia w pracy z operatorami telekomunikacyjnymi. Cale portfolio Comarch zbudowane jest z naszych własnych rozwiązań IT, co daje ogromne możliwości dostosowania ich do indywidualnych potrzeb klientów. Uwzględnienie Comarch w najnowszych raportach firmy Gartner potwierdza zaufanie, jakim od lat obdarzają nas firmy telekomunikacyjne na całym świecie. Bogate doświadczenie Comarch pozwala nie tylko na pełne zrozumienie procesów biznesowych zachodzących w tych firmach, ale także na udzielanie profesjonalnego wsparcia na każdym etapie realizowanego projektu. - mówi Małgorzata Siwiec, Dyrektor Marketingu w Sektorze Telekomunikacji Comarch.
O raporcie Magic Quadrant
Gartner nie faworyzuje żadnego z dostawców, produktów, czy usług pokazanych w Magic Quadrant oraz nie doradza użytkownikom technologii wybierania dostawców umiejscowionych jedynie na określonych pozycjach. Magic Quadrant jest w intencji firmy Gartner jedynie narzędziem badawczym i nie ma na celu bycia zachętą do konkretnych działań. Gartner zrzeka się prawa do jakichkolwiek gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, w odniesieniu do tego raportu, w tym jakichkolwiek gwarancji dotyczących handlu lub przydatności raportu do konkretnego celu.