Comarch wypuszcza na rynek Self Care 6.6
Nowa wersja produktu Self Care z nowymi oraz udoskonalonymi funkcjami jest już dostępna. Comarch Self Care to portal samoobsługowy, który pozwala operatorom oraz dostawcom usług obniżyć koszty, zwiększyć sprzedaż online i podnieść satysfakcję klienta. System ten jest dedykowany operatorom obsługującym klientów indywidualnych oraz MŚP, podczas gdy Comarch Corporate Self Care jest wersją przeznaczoną dla klientów biznesowych i korporacyjnych operatora.
Comarch Self Care umożliwia abonentom oraz partnerom przeglądanie i analizowanie dokumentów finansowych, informacji o ich kontach, aktywację usług oraz komunikację z operatorem. System jest już wykorzystywany przez operatorów na całym świecie, miedzy innymi w Bite - Litwa oraz Łotwa, OnePhone - Niemcy, KPN - Holandia, Auchan Telecom - Francja, czy 6GMOBILE - Holandia.
Kluczowe usprawnienia Comarch Self Care 6.6 obejmują:
- możliwość definiowania relacji pomiędzy użytkownikami portalu np.: gospodarstwo domowe, rodzina,
- zaawansowane zarządzanie profilami użytkowników (administratorzy po stronie klienta mają większą elastyczność w kwestii uprawnień),
- notyfikacje/eskalacje - możliwość wysyłania alertów wywołanych zdefiniowanymi akcjami lub zdarzeniami w systemie (np. w portalu pojawiła się nowa faktura),
- automatyczna konfiguracja została wzbogacona o dodatkowe elementy, umożliwia to wdrożenie systemu w krótszym czasie (nawet poniżej 10 tygodni),
- usprawniony został proces zarządzania zgłoszeniami klienta oraz koszykiem zamówień, doszła opcja szybkiej integracji z zewnętrznymi systemami workflow poprzez mechanizm ESB (Enterprise Service Bus), umożliwiająca zastosowanie koncepcji SOA.
- Skupiamy się ciągle na ulepszaniu naszych produktów, bazując na potrzebach zgłaszanych od naszych klientów, a także na innowacyjnych pomysłach ekspertów Comarch. Operatorzy telekomunikacyjni oraz dostawcy usług mają teraz możliwość wdrożenia dla swoich klientów aplikacji webowej w zdecydowanie krótszym czasie. Nowe funkcjonalności są dla końcowych użytkowników bardzo istotną wartością dodaną w świetle użyteczności i elastyczności obsługi - mówi Pawel Lamik, CRM oraz Self Care Product Manager, sektor Telekomunikacja w Comarch.
Comarch Corporate Self Care służy klientom biznesowym i korporacyjnym operatora do składania zamówień online, zarządzania danymi użytkowników usług telekomunikacyjnych oraz analizowania kosztów i sposobu korzystania z usług przez firmę. Jest to jednocześnie rozwiązanie do zarządzania poziomem wydatków na usługi telekomunikacyjne. Managerowie po stronie klienta biznesowego mogą ustawiać limity wydatków dla swoich pracowników i otrzymywać notyfikacje, gdy limit zostaje przekroczony. Mogą również w elastyczny sposób przerzucać na pracownika część lub całość opłat za określone usługi (np. korzystanie z telefonu w celach prywatnych). Przez zastosowanie wirtualnych hierarchii, firma może delegować odpowiedzialność za zarządzanie i kontrolę usług na kadrę zarządzającą niższego oraz średniego stopnia.