Comarch zajął pierwsze miejsce w konkursie Top EXPO Marketing
Jaymie Scotto & Associates, firma zajmująca się działaniami z zakresu marketingu i PR w sektorze telekomunikacyjnym, nagrodziła Comarch pierwszym miejscem podczas 4 edycji konkursu, który w tym roku odbył się podczas targów COMPTEL PLUS Spring 2008 Convention & EXPO.
Nagroda JS&A Top EXPO Marketing przyznawana jest 3 najlepszym wystawcom wyróżniającym się podczas targów COMPTEL PLUS. Wyróżnienie ma na celu uhonorowanie firmy, która najbardziej kreatywnie promowała swoją obecność na targach. Zwycięzcy zostali wybrani na podstawie liczby punktów Marketing Credits, które można było zbierać podczas trwania całego wydarzenia. Wystawcy dostawali punkty za umawianie spotkań z klientami i partnerami, zamieszczanie informacji na stronach internetowych czy wysyłkę newsletterów. Liczyło się również to, w jaki sposób były rozprowadzane wejściówki EXPO dla potencjalnych klientów, czy stoisko miało należytą opiekę podczas trwania targów, a także inne kreatywne działania marketingowe i komunikatywność oraz otwartość wystawców. Comarch zdobył pierwsza nagrodę za wysiłki marketingowe oraz akcje promocyjne przed i w trakcie targów Comptel Show.
- Planujemy nasze akcje marketingowe bardzo szczegółowo przed każdym takim wydarzeniem. Zespół specjalistów przygotowuje plan działań, uwzględniając zarówno działania podczas, jak i przed targami. Wysyłamy personalizowane zaproszenia, tworzymy dedykowane strony internetowe ze szczegółową informacją, natychmiast odpowiadamy na zapytania. Informację, że pojawiamy się na konkretnych targach, promujemy poprzez różnorakie media branżowe, tak aby osoba, która chce się z nami spotkać, bardzo łatwo mogła znaleźć wszystkie potrzebne informacje - mówi Dariusz Ner, wiceprezes ds. Rozwoju Rynku, Comarch Inc.