Comarch zakończył wdrożenie rozwiązania Field Service Management dla WildBlue Communications
Kontrakt miedzy Comarch a WildBlue Communications, Inc., wiodącym dostawcą satelitarnych usług internetowych, został podpisany z końcem 2009.
Comarch ogłosił dzisiaj ukończenie projektu wdrożenia Comarch Field Service Management (FSM). Zaimplementowane w WildBlue rozwiązanie FSM pokazuje, że optymalne zarządzanie usługami w terenie wymaga coraz bardziej wyrafinowanych narzędzi wsparcia i dodatkowo musi być bardzo elastyczne w zakresie integracji z istniejącymi rozwiązaniami firm trzecich. Comarch Field Service Management to kompletne rozwiązanie w zakresie planowania, harmonogramowania, dystrybucji i wsparcia realizacji zadań w terenie. System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępności oraz lokalizacja geograficzna. Dzięki wprowadzeniu Comarch FSM, WildBlue osiągnie lepszą wydajność serwisu - wynikającą z optymalizacji rozłożenia zadań w czasie, zastosowania wielu kryteriów przydziału pracowników oraz dostępu w terenie do wszystkich potrzebnych danych. Dodatkowy istotny element to także wzrost satysfakcji klientów - poprzez umówienie technika na dogodny dla klienta termin, zmniejszenie nieskutecznych wyjazdów, skrócenie czasu interwencji oraz poprawienie profesjonalności obsługi.
- “Oprogramowanie dostarczone przez Comarch pomoże nam jeszcze lepiej świadczyć usługi naszym klientom. Elastyczność i łatwość integracji rozwiązania Comarch FSM to jedne z kluczowych przesłanek wyboru właśnie tego dostawcy” - mówi Lloyd Riddle, VP of Field Operations, WildBlue Communications, Inc.
- „Bardzo cieszy nas nawiązana współpraca z WildBlue i dołożymy wszelkich starań, aby dostarczyć naszemu klientowi produkty i rozwiązania odpowiadające konkretnym potrzebom, czego przykładem jest niedawno wdrożone Comarch Field Service Management. Naszym celem jest sprostać wymaganiom, które przełożą się na wymierne korzyści i sukces firmy. Cieszymy się, że WildBlue wybrał właśnie nasze rozwiązanie FSM, ponieważ jest to kompletne narzędzie wsparcia realizacji zadań w terenie„ - mówi Darius Ner, Prezes Comarch, Inc.
WildBlue Communications
WildBlue Communications, Inc. to dostawca szerokopasmowego dostępu do internetu dla klientów detalicznych, a także małych biur w obszarach gdzie nie działają stacje naziemne. Usługi szerokopasmowe dostarczane przez WildBlue cechuje niezawodność oraz szybszy dostęp w porównaniu ze standardowym łączem na terenie Stanów Zjednoczonych.