Najnowsze wydanie Comarch Technology Review poświęcone zostało różnym aspektom zapewnienia satysfakcji klienta (Customer Experience) w branży telekomunikacyjnej. Tematyka ta jest prezentowana z różnych perspektyw, ze szczególnym naciskiem na rolę systemów OSS w zwiększaniu zadowolenia abonentów.

– Customer Experience jest obecnie bardzo ważnym zagadnieniem poruszanym na każdej konferencji telekomunikacyjnej. Kwestia ta jest ciekawym tematem do dyskusji; wszyscy zgadzamy się co do tego, że ciągłe ulepszanie satysfakcji klientów jest jednym z największych wyzwań stojących teraz przed firmami działającymi na rynku usług detalicznych, który od pewnego czasu jest bardzo nasycony – mówi Piotr Machnik, Vice President, Product Management & Marketing, Sektor Telekomunikacji Comarch.

Oprócz tematu przewodniego czytelnicy mogą poznać wyzwania i szanse, jakie niesie za sobą transformacja systemów BSS/OSS u największych paneuropejskich operatorów telekomunikacyjnych, którzy muszą brać pod uwagę odbiorców na różnych rynkach. W numerze znalazły się także artykuły ukazujące gorące tematy branży telekomunikacyjnej, takie jak komunikacja M2M czy Cloud Computing w nowym świetle.

W tym wydaniu:

Temat przewodni – Customer Experience

  • From the core of the network to the customer
  • CRM – The role of OSS for improving the customer experience
  • Optimization of network planning processes as a key solution for improving efficiency
  • Moving from the network assurance to the service assurance
  • Outsourcing network management – directions and strategies
  • Infrastructure sharing – ServCo.vs. NetCo – the competition shift
  • Win customer experience and transform techs from regular employees to customer advisors
  • Building customer loyalty in the Telecom Market

Pozostałe tematy:

  • OSS/BSS Integration – The Building Block of the era of the Big Data
  • Challenges and opportunities of Multi Market Transformations
  • M2M – Multi-level Communication
  • What makes a good user interface for a mobile application
  • Enhancement of roaming call back user experience
  • Comarch Private Cloud Computing
  • The Comarch Billing Cloud enabled fringOut to grow from zero to millions of users

Artykuły z bloga TelcoSphere:

  • 4 Facts about Telco field services
  • Customer experience through the eyes of an average subscriber 
  • The eternal question - repair or replace? 
  • Escape from frequency migration havoc

 
Pobierz Comarch Technology Review w wersji PDF

Comarch Technology Review jest magazynem tworzonym przez ekspertów i specjalistów firmy Comarch. Skierowany do dostawców usług telekomunikacyjnych i partnerów firmy, ma im służyć jako źródło informacji o trendach na rynku telekomunikacyjnym i nowych dostępnych rozwiązaniach.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza