Customer Experience tematem przewodnim najnowszego wydania magazynu Comarch Technology Review
Najnowsze wydanie Comarch Technology Review poświęcone zostało różnym aspektom zapewnienia satysfakcji klienta (Customer Experience) w branży telekomunikacyjnej. Tematyka ta jest prezentowana z różnych perspektyw, ze szczególnym naciskiem na rolę systemów OSS w zwiększaniu zadowolenia abonentów.
– Customer Experience jest obecnie bardzo ważnym zagadnieniem poruszanym na każdej konferencji telekomunikacyjnej. Kwestia ta jest ciekawym tematem do dyskusji; wszyscy zgadzamy się co do tego, że ciągłe ulepszanie satysfakcji klientów jest jednym z największych wyzwań stojących teraz przed firmami działającymi na rynku usług detalicznych, który od pewnego czasu jest bardzo nasycony – mówi Piotr Machnik, Vice President, Product Management & Marketing, Sektor Telekomunikacji Comarch.
Oprócz tematu przewodniego czytelnicy mogą poznać wyzwania i szanse, jakie niesie za sobą transformacja systemów BSS/OSS u największych paneuropejskich operatorów telekomunikacyjnych, którzy muszą brać pod uwagę odbiorców na różnych rynkach. W numerze znalazły się także artykuły ukazujące gorące tematy branży telekomunikacyjnej, takie jak komunikacja M2M czy Cloud Computing w nowym świetle.
W tym wydaniu:
Temat przewodni – Customer Experience
- From the core of the network to the customer
- CRM – The role of OSS for improving the customer experience
- Optimization of network planning processes as a key solution for improving efficiency
- Moving from the network assurance to the service assurance
- Outsourcing network management – directions and strategies
- Infrastructure sharing – ServCo.vs. NetCo – the competition shift
- Win customer experience and transform techs from regular employees to customer advisors
- Building customer loyalty in the Telecom Market
Pozostałe tematy:
- OSS/BSS Integration – The Building Block of the era of the Big Data
- Challenges and opportunities of Multi Market Transformations
- M2M – Multi-level Communication
- What makes a good user interface for a mobile application
- Enhancement of roaming call back user experience
- Comarch Private Cloud Computing
- The Comarch Billing Cloud enabled fringOut to grow from zero to millions of users
Artykuły z bloga TelcoSphere:
- 4 Facts about Telco field services
- Customer experience through the eyes of an average subscriber
- The eternal question - repair or replace?
- Escape from frequency migration havoc
Pobierz Comarch Technology Review w wersji PDF
Comarch Technology Review jest magazynem tworzonym przez ekspertów i specjalistów firmy Comarch. Skierowany do dostawców usług telekomunikacyjnych i partnerów firmy, ma im służyć jako źródło informacji o trendach na rynku telekomunikacyjnym i nowych dostępnych rozwiązaniach.