Comarch, globalny dostawca kompleksowych rozwiązań BSS/OSS dla telekomunikacji ogłosił, że został uwzględniony w najnowszym raporcie firmy analitycznej Gartner Inc. „Magic Quadrant for Operations Support Systems”  na pozycji Challenger, z wysoką oceną dla zdolności wdrażania swojej wizji.

Raport porównuje kompetencje globalnych dostawców kompleksowych rozwiązań służących do zapewnienia jakości usług telekomunikacyjnych (Service Assurance) oraz usprawnienia ich dostarczania do klientów (Service Fulfillment), działających na rynku charakteryzującym się wysokim stopniem konsolidacji oraz pojawianiem się innowacyjnych start-up’ów.

Autorka raportu, Martina Kurth doceniła wśród mocnych stron Comarch w zakresie systemów OSS:

  • Modularną, otwartą, elastyczną i nowoczesną architekturę bazującą na regułach SOA (service -oriented architecture) oraz na zasadach zarządzania procesami biznesowymi, które zapewniają wydajne współdziałanie z systemami starszej daty, które już działają u operatorów
  • Trójwarstwową architekturę pozwalającą na elastyczne modelowanie i konfigurację systemu, bez konieczności jego rozbudowy
  • Funkcję wewnętrznego modelowania procesów w Comarch OSS Suite, czyli w rodzinie systemów  do zintegrowanego zarządzania zasobami sieciowymi oraz jakością usług telekomunikacyjnych nowej generacji
  • Zróżnicowane portfolio klientów obejmujące duże paneuropejskie grupy telekomunikacyjne, jak T-Mobile czy Vodafone
  • Siedziba w Europie, ważny czynnik wyróżniający z punktu widzenia europejskich operatorów

- Wierzymy, że uplasowanie się Comarch w raporcie „Magic Quadrant for OSS” pośród 11 wiodących dostawców OSS wynika z wysokiej klasy dostarczanych przez nas kompleksowych rozwiązań do zarządzania siecią i usługami. Cieszymy się, że doceniono elastyczność naszego podejścia do projektów i konfigurowalność naszych rozwiązań, gdyż te cechy były zawsze bardzo istotne dla naszych klientów. Uznanie dla Comarch w kategorii zdolności wdrożenia swojej wizji pokazuje, że osiągamy nasz cel – jesteśmy dostawcą oprogramowania BSS/OSS zapewniającym wymierne korzyści biznesowe w ramach ustalonego budżetu i czasu” - mówi Piotr Machnik, VP Product Management & Marketing w Sektorze Telekomunikacji Comarch.

O Magic Quadrant

Firma Gartner pozycjonuje dostawców w danym segmencie bazując na kategoriach „kompletności wizji” oraz „zdolności wdrożenia” tej wizji. Raport porównuje kompetencje globalnych dostawców kompleksowych rozwiązań służących do zapewnienia jakości usług telekomunikacyjnych (Service Assurance) oraz usprawnienia ich dostarczania do klientów (Service Fulfillment). Gartner nie faworyzuje żadnego z dostawców, produktów czy usług pokazanych w Magic Quadrant oraz nie doradza użytkownikom technologii wybierania dostawców umiejscowionych jedynie w kwadracie “Leaders”. Magic Quadrant jest w intencji firmy Gartner jedynie narzędziem badawczym i nie ma na celu bycia zachętą do konkretnych działań. Gartner zrzeka się prawa do jakichkolwiek gwarancji, wyraźnych lub domniemanych, w odniesieniu do tego raportu, w tym jakichkolwiek gwarancji dotyczących handlu lub przydatności raportu do konkretnego celu.

Gartner, Inc., “Magic Quadrant for Operations Support Systems,” Martiny Kurth (październik 2012), jest dostępny tutaj >>

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza