Gartner uwzględnia Comarch w raporcie Magic Quadrant for IRCM
Elastyczne i oparte na współpracy podejście firmy Comarch docenione przez firmę analityczną Gartner w raporcie Magic Quadrant. Comarch został uwzględniony w raporcie Gertner Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management (IRCM). Analitycy Gartnera docenili bogate portfolio rozwiązań Comarch BSS, a także elastyczne podejście do realizowanych wdrożeń skutkujące wysokim poziomem zadowolenia klientów.
Mocne strony Comarch, według autorów raportu, to:
- Bogate portfolio produktowe w zakresie systemów BSS, obejmujące większość obszarów zarządzania przychodami i klientami (IRCM).
- Elastyczne i oparte na współpracy podejście do realizacji nawet bardzo złożonych projektów, przekładające się na wysoki poziom satysfakcji klientów.
- Doświadczenie zdobyte w rozwojowych obszarach, takich jak łączność M2M (machine-to-machine) pozwalające na wzbogacanie portfolio do zarządzania przychodami i klientami, jak również inwestycje w rozwiązania dedykowane dla klientów biznesowych operatorów.
- Obecność w raporcie Gartnera to gwarancja wiarygodności i potwierdzenie naszego zobowiązania do wspierania operatorów telekomunikacyjnych w rozwijaniu nowych źródeł dochodów, takich jak usługi cyfrowe, zintegrowana komunikacja, czy łączność M2M. Wierzymy, że oparte na współpracy
i elastyczne podejście do realizacji projektów jest kluczowe, szczególnie dziś, kiedy rozwiązania IT stają się towarem, a łańcuchy dostaw i strumienie dochodów zmieniają się w czasie rzeczywistym. - mówi Krzysztof Kwiatkowski, manager produktów BSS, Comarch.
Gartner przewiduje, że globalny rynek rozwiązań IRCM (Integrated Revenue and Customer Management – Zintegrowane Zarządzanie Przychodami i Klientami) urośnie z około 18 miliardów dolarów w 2013 roku do 20 miliardów w 2017.
Raport Gartnera ocenia dostawców rozwiązań dla telekomunikacji, których portfolio produktowe IT zawiera funkcjonalności takie jak biling, obsługa klienta, rating, naliczanie opłat, wycena usług, zarządzanie relacjami z partnerami, zarządzanie polityką sieciową, mediacja, portale samoobsługowe dla klientów, narzędzia analityczne i inne podobne produkty, które określane są w dokumencie mianem IRCM.
O raporcie Magic Quadrant
Raporty "Magic Quadrant" firmy Gartner pozycjonują dostawców w ramach konkretnego segmentu na bazie kompletności ich wizji oraz umiejętności wdrożenia jej w życie. Gartner nie rekomenduje żadnego z dostawców, produktów i usług ujętych w ich publikacjach i nie doradza użytkownikom technologii wyboru jedynie tych dostawców, którzy zostali najwyżej ocenieni. Publikacje Gartner składają się z opinii analityków firmy i nie powinny być traktowane tak jak stwierdzenia faktów. Gartner wyrzeka się jakichkolwiek gwarancji, wyrażonych wprost lub domniemanych, związanych z tym badaniem, w tym wszelkich gwarancji przydatności handlowej lub dopasowania wymienionych produktów do określonych potrzeb.
Pełna wersja raportu Gartner, “Magic Quadrant for Integrated Revenue and Customer Management for CSPs,” by Norbert J. Scholz, Kamlesh Bhatia, Jouni Forsman (October 2013)” dostępna jest na stronie www.gartner.com