Comarch zautomatyzuje procesy zarządzania usługami w terenie firmy IET, tym samym zapewniając jej klientom najwyższą jakość realizacji usług.

Comarch, globalny dostawca kompleksowych rozwiązań IT dla telekomunikacji ogłosił, że rozwiązanie Field Service Management (FSM) zostało wdrożone w niemieckiej firmie IET GmbH, oferującej instalacje oraz utrzymanie sieci koncentrycznych, światłowodowych oraz innych sieci szerokopasmowych.

W ramach projektu Comarch wykonał szczegółową analizę procesów biznesowych w IET i dostosował rozwiązanie FSM do charakterystyki pracy klienta. Kompletne rozwiązanie pozwala IET podnieść jakość usług w terenie dzięki pełnej automatyzacji harmonogramowania, dystrybucji i wsparciu realizacji  zadań w terenie (łącznie z mobilnym dostępem dla techników). Rozwiązanie FSM zawiera również moduł zarządzania materiałami oraz urządzeniami,  oraz mechanizmy GIS wsparte informacją o lokalizacji techników w terenie, co umożliwia pełną kontrolę nad pracami w czasie rzeczywistym. Comarch FSM zapewnia elastyczne zarządzanie zmianami w harmonogramie zleceńtechników oraz pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępność oraz lokalizacja geograficzna.

- Comarch wykazał się elastycznością rozwiązania oraz otwartym podejściem do integracji z istniejącym środowiskiem IT naszej firmy. To były główne powody, dla których zdecydowaliśmy się wybrać Comarch na naszego partnera strategicznego. – mówi Mehrdad Mansourpour Chief Operating Officer w IET. - Szacujemy, że Comarch FSM pozwoli nam na zwiększenie wydajności realizacji zadań w terenie o 20%. Jesteśmy przekonani, że system ten pomoże nam poprawić KPI związany z rozwiązywaniem problemów przy pierwszej wizycie w terenie aż o 30%, a zatem podniesie znacznie satysfakcję naszych klientów – dodaje Andy Bate, Programme Manager w IET.

- Nasza współpraca z IET po raz kolejny dowodzi wysokich kompetencji Comarch w dziedzinie zarządzania usługami w terenie. Cieszymy się, że nasze rozwiązanie pozwoli IET wprowadzić znaczne oszczędności, gdyż Comarch FSM nie wymagało kosztownych modyfikacji. Jesteśmy przekonani, że rozwiązanie to podniesie wydajność realizacji zleceń w terenie, a rezultacie przyczyni się do dalszej redukcji kosztów operacyjnych firmy. - mówi Piotr Piątosa, dyrektor Sektora Telekomunikacji oraz Wiceprezes Zarządu Comarch.

O IET GmbH

IET GmbH jest partnerem dla dostawców sieci szerokopasmowych. Oferta IET obejmuje zarządzanie cyklem życia sieci szerokopasmowych, w tym planowanie, wdrażanie, optymalizacja aż po utrzymanie i wsparcie techniczne. Założona w 2002 roku firma z siedzibą w Kolonii w Niemczech oferuje swoje usługi dla szerokiego spektrum technologii, w tym okablowania koncentrycznego, FTTx, mobilnych sieci szerokopasmowych i innych technologii szerokopasmowych. Klientami IET są miedzy innymi Unitymedia, UPC, Kabel Deutschland, Deutsche Telekom, Netcologne, oraz Kabel BW.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza