Mobile World Congress 2012 - znacznie więcej niż gadżety
Comarch i OXYCOM - polscy przedstawiciele na Mobile World Congress 2012 podsumowują tegoroczne targi.
W Barcelonie kończą się dziś Mobile World Congress 2012 - jedne z najważniejszych targów branży telekomunikacyjnej. Mobile World Congress jest imprezą specyficzną. Z jednej strony jest ona nastawiona na klientów indywidualnych, których interesują głównie premiery nowych smartfonów, tabletów czy usług mobilnych, z drugiej strony natomiast jest to miejsce spotkań, wymiany doświadczeń i dialogu operatorów telekomunikacyjnych oraz firm oferujących nowoczesne technologie informatyczne. Wśród tych ostatnich znaleźli się także polscy wystawcy, czyli Comarch i OXYCOM.
- Goście odwiedzający stoisko Comarch byli najbardziej zainteresowani naszą ofertą w obszarze zarządzania sprzedażą i relacjami z klientem (Comarch Customer Experience Management), a zwłaszcza najnowszą wersją platformy CRM. Duże zainteresowanie budziła też oferta systemu lojalnościowego dla dostawców usług telekomunikacyjnych (Comarch Loyalty Management). Cieszymy się także z nawiązanych kontaktów z przedstawicielami przemysłu motoryzacyjnego do których kierujemy naszą ofertę oprogramowania mobilnego, między innymi z obszaru IVI (in-vehicle infotainment) – mówi Piotr Machnik, dyrektor Centrum Rozwoju Biznesu Sektora Telekomunikacji Comarch. - Z roku na rok ilość uczestników Mobile World Congress rośnie, co jest kolejnym dowodem na to, że branża technologiczna nieustannie rozwija się, budząc niesłabnące zainteresowanie. Dużą część hal targowych w Barcelonie zajmują pawilony narodowe. W tym roku poza Comarch i OXYCOM praktycznie nie widać było wystawców z Polski. Być może podczas następnej edycji MWC Polska mogłaby mieć stoisko narodowe, żeby w pełni zaprezentować swoje nowoczesne rozwiązania technologiczne - dodaje.
Wrocławski dostawca usług cloud computing – OXYCOM, prezentował swoją ofertę na stoisku Comarch, w ramach wspólnych działań marketingowych. Goście targów mogli zapoznać się z możliwościami i zaletami flagowych produktów firmy. Największe zainteresowanie odwiedzających budziła wirtualna platforma OXY24, umożliwiająca korzystanie z wybranego oprogramowania online, bez konieczności instalowania i zakupu licencji - w modelu abonamentowym lub na godziny.
- W ciągu minionych kilku dni mieliśmy okazję porozmawiać z kilkudziesięcioma firmami, zainteresowanymi wdrożeniem naszych rozwiązań lub innymi formami współpracy, np. wykorzystaniem usługi OXY24 do zaoferowania polskim użytkownikom oprogramowania, które nie jest jeszcze dostępne na naszym rynku. Bardzo ciekawe - i mamy nadzieję owocne - kontakty nawiązaliśmy m.in. z koreańskim producentem oprogramowania biurowego czy też francuską firmą oferującą rozwiązania z zakresu oprogramowania medycznego. Dla nich nasza platforma jest doskonałym sposobem na ekspansję na polski rynek. - komentuje Tomasz Lemański, dyrektor Pionu Techniki OXYCOM. - Dla takich firm nasze rozwiązania są zupełnie nową metodą zdobywania nowych klientów - zamiast nawiązywać współpracę z lokalnymi partnerami sprzedażowymi i mozolnie budować sieć sprzedaży, mogą błyskawicznie zaoferować polskim klientom swoje produkty z chmury.
Szczegółowe informacje na temat udziału firm Comarch i OXYCOM w Mobile World Congress 2012 (m.in. komentarze, materiały audiowizualne) można uzyskać kontaktując się z:
Comarch:
Dominika Rębiś
dominika.rebis@comarch.com
OXYCOM:
Daniel Cieślak
daniel@tabasco.pl
Tabasco Media Communications
O OXYCOM
OXYCOM S.A. należy do jednych z najbardziej innowacyjnych przedsięwzięć teleinformatycznych w Polsce. Spółka oferuje portfolio produktów dla klientów biznesowych i korporacyjnych. Skupienie się na nowoczesnej technologii i samodzielne tworzenie własnych rozwiązań teleinformatycznych zaowocowało atrakcyjnymi, łatwymi w obsłudze i oszczędnymi propozycjami. Produkty OXYCOM – w tym e-wypożyczalnia oprogramowania OXYSoft i chmurowe telefoniczne centrale IP PaBX - to najnowocześniejsze rozwiązania komunikacji, pracy i bezpieczeństwa, zbudowane tak, aby można z nich było korzystać zawsze i wszędzie.
Więcej informacji na: http://www.oxycom.pl/