Proces przekształcania się operatora telekomunikacyjnego w dostawcę usług cyfrowych wymaga nie tylko kompleksowej zmiany kultury organizacyjnej, ale także wdrożenia podejścia skoncentrowanego na kliencie końcowym oraz najwyższej jakości usług. Oznacza to przede wszystkim szybsze sieci, bardziej efektywne procesy biznesowe, najlepszą obsługę klienta oraz kompleksową ofertę innowacyjnych usług, możliwych do spersonalizowania w zależności od profilu danego klienta

Z jednej strony, technologie NVF/SDN dają przedsiębiorcom telekomunikacjnym swobodę eksperymentowania z usługami cyfrowymi, zwłaszcza jeśli chodzi o klientów firmowych oraz klientów usług machine-to-machine (M2M) oraz Internet Rzeczy (IOT). Ściśle wiąże się z tym wirtualizacja poprzez przeniesienie narzędzi BSS/OSS do chmury, co skutkuje przyśpieszeniem operacji.

Z drugiej strony, przedsiębiorcy telekomunikacyjni muszą zrozumieć gigantyczną zmianę, która zaszła w sposobie, w jaki klienci robią zakupy, i odpowiedzieć na nią. Obecnie każdy etap tzw. Customer Journey może odbywać się online, co sprawia, że marketing i sprzedaż omnichannel (czyli zorientowanie na wszystkie dostępne kanały kontaktu z klientem) są absolutną koniecznością. Dzięki nim klient może dotrzeć do informacji, porównać usługi i zrobić zakupy w płynny i spójny sposób, nawet jeśli "po drodze" przejdzie na inne urządzenie lub zmieni kanał sprzedaży.

Ale technologie sieciowe i sprzedaż omnichannel nie mają żadnej wartości bez informacji – to tutaj znajduje zastosowanie kompleksowa analiza danych w czasie rzeczywistym. Możliwość wnikliwej i skutecznej analizy zgromadzonych danych pozwala przedsiębiorcom telekomunikacyjnym na docieranie ze spersonalizowanymi usługami do pojedynczych abonentów, w tym m.in. do klientów usług M2M.

Zbudowaliśmy zdigitalizowane miasto aby pokazać, jak nowe idee i technologie zmieniają nasz sposób komunikacji i nasze korzystanie z usług telekomunikacyjnych, a także w jaki sposób wpływa to na operacje realizowane przez dostawców usług.

Zapraszamy do zwiedzania! Co kilka tygodni na mapie miasta ukazywać się będzie nowy odcinek, odnoszący się do innego aspektu skutecznej transformacji cyfrowej. 

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza