OXYCOM, wrocławski start-up zbuduje platformę BSS w oparciu o produkty Comarch. Umowa obejmuje wdrożenie następujących systemów: Comarch Convergent Billing, Comarch Service Activation, Comarch Billing Mediation oraz szynę integracyjną Comarch ESB (Enterprise Service Bus).

Projekt został komercyjnie uruchomiony po zakończeniu pierwszej fazy wdrożenia, w której zaimplementowano główne funkcjonalności i integracje niezbędne do świadczenia przez OXYCOM usług telefonii internetowej, usług Software on Demand (SoD), Software as a Service (SaaS), oraz platformy eCommerce. Obecnie projekt wkroczył już w drugą fazę rozwoju, która obejmuje prace nad pozostałymi funkcjonalnościami, w szczególności związanymi z automatyzacją procesów i integracją systemów informatycznych, co pozwoli OXYCOM uruchamiać kolejne usługi.

Kluczowym komponentem wdrażanego rozwiązania jest Comarch Convergent Billing, nowoczesny system bilingowy, posiadający centralny katalog produktów i wycen wszystkich usług oferowanych przez OXYCOM oraz wspierający obszar billingu i rozliczeń klientów oraz partnerów OXYCOM. Dodatkowo rozwiązanie umożliwia zarządzanie klientami, kontami oraz kontraktami poprzez integrację z systemem CRM, dzięki dostarczonej szynie integracyjnej Comarch ESB (Enterprise Service Bus).

Comarch Billing Mediation to wszechstronna platforma odpowiadająca za zbieranie danych ruchowych z urządzeń źródłowych. Monitoruje też systemy, do których jest podłączona, generując w razie potrzeby alarmy i notyfikacje. Natomiast zadaniem Comarch Service Provisioning jest zapewnienie szybkiej i niezawodnej aktywacji usług, przy pełnej integracji z platformą dostarczającą usługę.

Bogumił Butryn, Dyrektor Departamentu Techniki w OXYCOM S.A.: - Doświadczenie i umiejętności inżynierów Comarch umożliwiły nam przygotowanie takiej konfiguracji systemów Comarch, by optymalnie uruchamiać kolejne nowe usługi OXYCOM. Dzięki szkoleniu w siedzibie Comarch nasi administratorzy systemów BSS mogą dynamicznie reagować na potrzeby biznesowe związane z rozbudową oferty OXYCOM. Elastyczność systemów Comarch pozwala nam budować różne modele wycen udostępnianego przez nas oprogramowania w dostępie  internetowym (terminalowym), lokalnym oraz dostępie webowym. Rynek usług Software on Demand (SoD), Software as a Service (SaaS) dynamicznie się rozwija, szybkość i elastyczność konstruowania oferty w tym obszarze ma niebagatelne znaczenie.

Piotr Piątosa, wiceprezes Zarządu i wyrektor Sektora Telekomunikacji w Comarch S.A.: - Dzięki naszym produktom z gamy Comarch BSS Suite OXYCOM zyskał spójny, zintegrowany system do obsługi operacyjnej i finansowej wszystkich gałęzi swojego biznesu. Wart  wymienienia jest katalog produktów dla wszystkich platform usługowych, a także integracja z istniejącymi platformami takimi jak eBOK, CRM, czy eCommerce.

Planowane zakończenie projektu to koniec września 2011 roku.

O OXYCOM

OXYCOM S.A. jest jedną z najbardziej innowacyjnych firm z sektora nowych technologii i komunikacji, działających w Polsce. Jej atutami są: bogate portfolio nowoczesnych usług teleinformatycznych, świetnie przeszkolony zespół oraz elastyczność, dzięki której OXYCOM jest w stanie przystosować się do potrzeb klienta. Pośród produktów OXYCOM S.A. można znaleźć zarówno rozwiązania oprogramowania w modelu chmury IT, komunikacji głosowej (telefonia internetowa), jak również systemy pozwalające na oszczędności oraz usługi pełnego outsourcingu IT. Dzięki gronu specjalistów tworzących zespół, OXYCOM S.A. jest w stanie sprostać wyzwaniom stawianym przez rynek IT i zaproponować każdemu klientowi rozwiązanie dopasowane do jego potrzeb.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza