Comarch, dostawca i integrator systemów informatycznych, podpisał kontrakt na dostarczenie bilingu konwergentnego dla Síminn – operatora telekomunikacyjnego o ugruntowanej pozycji na rynku islandzkim. Dzięki wdrożeniu rozwiązania Comarch Convergent Billing, operator będzie mógł usprawnić procesy biznesowe, a także poprawić efektywność operacji bilingowych. Nowo wdrożona platforma będzie również wspierała cele związane z transformacją w kierunku rynku usług cyfrowych. Projekt ten będzie pierwszym realizowanym przez Comarch dla Síminn, a początek wdrożenia zaplanowany jest na październik 2013 roku.

- Rozwiązanie zaproponowane przez Comarch najlepiej spełniło nasze wymagania, dlatego wybraliśmy właśnie ich jako dostawcę BSS do wdrożenia nowego systemu bilingowego. Nowe rozwiązanie musi w długiej perspektywie wspierać nasze cele, uwzględniając zmiany w modelach biznesowych i trendy na rynku, a także poziom satysfakcji naszych klientów. Comarch zaimponował nam swoją wiedzą ekspercką oraz elastycznym podejściem dopasowanym dokładnie do naszych celów. Cenimy sobie długoterminowe relacje z partnerami biznesowymi, a Comarch postrzegamy jako dynamiczną organizację, która ma dużo do zaoferowania operatorom telekomunikacyjnym, szczególnie dziś, w momencie wchodzenia do świata usług cyfrowych. - powiedział Eric Figueras, wiceprezes i CTIO, Síminn.

- Cieszymy się z ciekawego wyzwania, jakim jest współpraca z rozwijającym się islandzkim operatorem o ugruntowanej pozycji na rynku, który oferuje klientom szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych włączając w to telefonię komórkową, stacjonarną, Internet, a także usługi IPTV, skierowane zarówno do klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zoptymalizowane i efektywne procesy bilingowe są niezbędne, żeby skutecznie zarządzać tak bogatą ofertą, a rozwiązanie Comarch Convergent Billing umożliwi osiągnięcie tego celu. Współpraca z Síminn będzie kolejną cenną referencją dla Comarchu. - powiedział Piotr Piątosa, wiceprezes i dyrektor Sektora Telekomunikacja, Comarch.

Rozwiązanie Convergent Billing funkcjonuje już u klientów Comarch w różnych krajach świata, w tym w Holandii, Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, Stanach Zjednoczonych, a także w Ameryce Południowej. Rozwiązanie wybrane przez Síminn obejmuje następujące moduły: Billing, Accounting, Formatting, Product Catalog, Data Exchange, Resource Management, Application Integration Framework.

Síminn – informacje o firmie

Firma Síminn została założona w 1906 roku i uważana jest za jedną z najbardziej renomowanych islandzkich firm, która wpływa na codzienne życie mieszkańców Islandii. Oferta Síminn zawiera szeroki wachlarz usług telekomunikacyjnych, włączając w to telefonię stacjonarną, komórkową, Internet, usługi IPTV, a także usługi zarządzane. W 2007 roku Síminn, jako pierwszy operator w kraju, wprowadził na rynek ogólnokrajowy dostęp do usług trzeciej generacji – 3G. Obecnie zasięg sieci komórkowej operatora obejmuje 98% mieszkańców Islandii, którzy wkrótce będą mieli także dostęp do usług 4G. Jako część pakietu IPTV, Síminn planuje także uruchomienie usług over-the-top (OTT), przy wykorzystaniu własnej infrastruktury do dostarczania treści, dzięki czemu będzie mógł zapewnić najwyższą jakość nowych usług. 

Więcej informacji na stronie: http://www.siminn.is/english

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza