Vectra wybiera rozwiązanie Comarch BSS, aby skrócić czas uruchamiania nowych usług
Polski operator multi-play, Vectra wybrał Comarch BSS jako główną platformę dla bilingu, zarządzania relacjami z klientem, portalu self care oraz automatyzacji pracy zespołów w terenie.
Większość operatorów kablowych działa obecnie w modelu multi-play a zarządzanie dużą liczbą produktów i usług oferowanych w pakietach, stanowi dla tej branży istotne wyzwanie. Dodatkowo duża liczba kanałów sprzedaży i obsługi klientów wymaga sprawnego zarządzania katalogiem produktów dostępnym dla różnych typów działań sprzedażowych - m.in. CSR, self care czy e-commerce.
- Konkurencja na rynku telekomunikacyjnym mobilizuje nas do skracania czasu wprowadzania nowych usług. Dlatego, z punktu widzenia technologii, tak istotne jest posiadanie platformy BSS nowej generacji. Ułatwia ona bowiem zwiększanie przewagi konkurencyjnej, dając możliwość dostarczania w krótkim czasie innowacyjnych, często spersonalizowanych usług. Jeśli zaś chodzi o biznesowy punkt widzenia, to wierzymy, że nowe rozwiązania pomogą nam podnosić jakość obsługi klienta. Pierwszy etap wdrożenia upewnił mnie, że rozwiązania Comarch spełnią oba nasze oczekiwania - techniczne i biznesowe. Dzięki nim staniemy się jeszcze mocniejszym graczem na rynku operatorów multi-play w Polsce. – mówi Tomasz Żurański, Prezes Zarządu, Vectra S.A.
Rozpoczęte w Vectra wdrożenie obejmuje: Convergent Billing, Customer Management, Self Care, Central Product Manager, Billing Mediation oraz Field Service Management. Wszystkie te produkty wchodzą w skład nowoczesnej platformy Comarch BSS Suite, której najnowsza wersja została zaprezentowana klientom na początku tego roku.
Piotr Piątosa, wiceprezes i członek Zarządu, dyrektor sektora telekomunikacji Comarch SA wyjaśnia: - Jednym z najbardziej zaawansowanych elementów wdrażanych w Vectra S.A. jest Comarch Central Product Manager, który ułatwia konfigurację ofert, dedykowanych konkretnym regionom lub kanałom sprzedaży. Definiowanie ofert w jednym miejscu pozwala na znaczne skrócenie procesu tworzenia nowych produktów oraz obniżenie kosztów. Dla tak wymagających klientów jak Vectra, ważne jest również posiadanie rozwiązania Business Process Management, ułatwiającego elastyczną konfigurację procesów biznesowych, jak również ewentualne zmiany w konfiguracji w przyszłości.
Powiązane linki:
O Vectra
Vectra (www.vectra.pl) to drugi pod względem liczby abonentów telekomunikacyjny operator kablowy w Polsce. Obsługuje 773 tys. klientów w 155 miastach na terenie całego kraju. Oferta Vectry to dostęp do programów telewizyjnych w wersji analogowej i cyfrowej, do szerokopasmowego internetu tradycyjnego i bezprzewodowego oraz usługi telefonii stacjonarnej. Vectra ma jedną z najbardziej atrakcyjnych na rynku ofert telewizji cyfrowej. Udostępnia 148 programów telewizyjnych, w tym 16 w jakości HD. Inne pozycje, które wyróżniają usługi Vectry, to internet 128 Mb/s, programy niezależnych telewizji lokalnych emitowane w 82 miastach, usługa cyfrowej nagrywarki HD oraz usługa multiroom. Vectra ma 315 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 285 tys. odbiorców internetu oraz prawie 90 tys. abonentów telefonicznych.