Rozwiązanie Comarch Field Service Management (FSM) zostało wyróżnione w cyklicznie publikowanym raporcie “OSS/BSS Global Competitive Strategies” opracowanym przez oddział Frost&Sullivan, Stratecast. Raport podkreśla liczne zalety rozwiązania Comarch, doskonale wpisującego się w realia współczesnego rynku.

Czynniki biznesowe, które zmuszają dostawców usług telekomunikacyjnych do poszukiwania nowych i bardziej złożonych rozwiązań WFM mogą być podzielone na 2 kategorie: są to czynniki związane z klientem oraz związane z kosztami. Klienci wymagają dostarczania coraz bardziej złożonych usług i to szybciej niż konkurencja, zaś z drugiej strony gruntownie analizowane są koszty powstające w ramach rozwijania zaplecza wykwalifikowanych pracowników niezbędnych do realizacji zamierzonych celów.

F&S przeprowadził analizę dostawców oprogramowania WFM (Workforce Management) biorąc pod uwagę przesłanki biznesowe jakie kierują obecnie dostawcami usług telekomunikacyjnych, wyzwania jakim muszą oni sprostać oraz bieżące trendy rynku. W tym kontekście, Comarch Field Service Management został doceniony jako rozwiązanie, które optymalizuje wykorzystanie wykwalifikowanych zasobów oraz harmonogramy pracy, używając do tego łatwych do modyfikacji wskaźników, dostosowywanych w zależności od bieżących potrzeb biznesowych.

- Jeżeli przeciętny koszt realizacji zadania w terenie to $400 (zgodnie z publikowanymi szacunkami), to eliminując zaledwie  jedno nadmiarowe zlecenie dziennie na  technika, zaoszczędzilibyśmy $400,000 każdego dnia, zakładając zaangażowanie 1000 techników – analizuje Nancee Ruzicka, Dyrektor Strategiczny, OSS/BSS Global Competitive Strategies Stratecast (oddział Frost & Sullivan).

Podobnie jak w przypadku wdrażania każdego nowego rozwiązania, dostawcy WFM muszą pomóc operatorom telekomunikacyjnym i usługodawcom znaleźć właściwą relację celów biznesowych do pozyskanego potencjału. Rozwiązanie Comarch doskonale wpasowuje się w te wymagania, jako kompletna propozycja w zakresie planowania, tworzenia harmonogramów, dystrybucji i wsparcia realizacji zadań w terenie. System pozwala na zwiększenie efektywności wykorzystania zasobów, dzięki możliwości przypisywania do zadań tych pracowników, którzy posiadają najbardziej odpowiednie kompetencje. Równocześnie brana jest pod uwagę ich dostępności oraz lokalizacja geograficzna.

- Narzędzia dedykowane dla Field Service Management to rozwiązania, które są wdrażane przez firmy w celu osiągnięcia konkretnych celów, głównie związanych z usprawnieniami istniejących procesów. Najczęściej wymagania klientów w zakresie narzędzi FSM dotyczą obniżenia kosztów, minimalizacji ryzyka oraz maksymalizacji zysków ze świadczonych przez nich usług - tłumaczy Szymon Uczciwek, FSM Product Manager w Comarch SA.

Kompletny raport, “Workforce Management (WFM) Strategies for Changing Markets and Challenging Economics,” jest dostępny na portalu frost.com.

Więcej informacji o Comarch Field Service Management na stronie fsm.comarch.pl.

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza