Comarch wygłosi prelekcję podczas trzeciej edycji konferencji Customer Experience Management in Telecoms Global Summit
Londyn, Wielka Brytania, 23.01.2013
Comarch wygłosi prelekcję podczas trzeciej edycji konferencji Customer Experience Management in Telecoms Global Summit, która odbędzie się w Londynie, w dniach 22 – 24 stycznia 2013.
Wzrost poziomu satysfakcji klienta staje się głównym celem operatorów, którzy chcą pozostać konkurencyjni na bardzo wymagającym rynku usług telekomunikacyjnych. Zarządzanie satysfakcją klienta staje się głównym wyróżnikiem, decydującym o lojalności klienta lub jego decyzji o przejściu do innego operatora.
Podczas konferencji przedstawiciel Comarch, Jakub Załuski-Kapusta, OSS Consulting Manager, w swojej prezentacji przedstawi, dlaczego pełna informacja o klientach, produktach i usługach jest kluczowym elementem w zarządzaniu doświadczeniem klienta, jak również opowie o tym, jak takie informacje pozyskać i dlaczego ważna jest integracja systemów BSS i OSS. Praktyczny aspekt tego podejścia zostanie omówiony na bazie studiów przypadków dużych operatorów europejskich.
Data: Środa, 23 stycznia 2013, godz. 11:50 – 12:10
Temat: How a complete view of products, services and customers can help improve customer experience (W jaki sposób kompletna informacja na temat klientów, produktów, usług może pomóc w poprawie doświadczenia klienta)
- Źródła informacji o klientach, produktach i usługach
- Integracja środowisk OSS/BSS – połączenie aspektów technicznych i biznesowych w budowaniu pełnego obrazu klienta
- Studia przypadku – praktyczne zastosowanie prezentowanego podejścia w projektach transformacyjnych wiodących operatorów europejskich
Prelegent:
Jakub Zaluski-Kapusta, OSS Consulting Manager
Więcej o konferencji >>