Comarch wygłosi prelekcję podczas trzeciej edycji konferencji Customer Experience Management in Telecoms Global Summit, która odbędzie się w Londynie, w dniach 22 – 24 stycznia 2013.

Wzrost poziomu satysfakcji klienta staje się głównym celem operatorów, którzy chcą pozostać konkurencyjni na bardzo wymagającym rynku usług telekomunikacyjnych. Zarządzanie satysfakcją klienta staje się głównym wyróżnikiem, decydującym o lojalności klienta lub jego decyzji o przejściu do innego operatora.

Podczas konferencji przedstawiciel Comarch, Jakub Załuski-Kapusta, OSS Consulting Manager, w swojej prezentacji przedstawi, dlaczego pełna informacja o klientach, produktach i usługach jest kluczowym elementem w zarządzaniu doświadczeniem klienta, jak również opowie o tym, jak takie informacje pozyskać i dlaczego ważna jest integracja systemów BSS i OSS. Praktyczny aspekt tego podejścia zostanie omówiony na bazie studiów przypadków dużych operatorów europejskich.

Data: Środa, 23 stycznia 2013, godz. 11:50 – 12:10

Temat: How a complete view of products, services and customers can help improve customer experience (W jaki sposób kompletna  informacja na temat klientów, produktów, usług może pomóc w poprawie doświadczenia klienta)

  • Źródła informacji o klientach, produktach i usługach
  • Integracja środowisk OSS/BSS – połączenie aspektów technicznych i biznesowych w budowaniu pełnego obrazu klienta
  • Studia przypadku – praktyczne zastosowanie prezentowanego podejścia w projektach transformacyjnych wiodących operatorów europejskich

Prelegent:
Jakub Zaluski-Kapusta, OSS Consulting Manager
Więcej o konferencji >>

Proszę czekać

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza