Comarch z dumą wspiera TM Forum Digital Transformation World Series
Online, 07.10.2020 - 12.11.2020
Digital Transformation World to sztandarowe wydarzenie TM Forum, które gromadzi globalnych dostawców usług komunikacyjnych i społeczność dostawców telekomunikacyjnych w angażujący i innowacyjny sposób, który pomaga przyspieszyć tempo cyfrowej transformacji. W tym roku tysiące dyrektorów telekomunikacyjnych dołączą do serii online, aby omówić możliwości, jakie sztuczna inteligencja wnosi do telekomunikacji, a także postępującą autonomię sieci, rosnące wymagania klientów i wiele innych aspektów dotyczących branży telekomunikacyjnej.
Przygotowujemy dla Ciebie wiele interesujących materiałów.
Sprawdź AGENDĘ, aby poznać każdy z nich.
Podczas wydarzenia, pamiętaj, aby:
- Odwiedzić nasze wirtualne stoisko i poznać najnowsze rozwiązania w zakresie automatyzacji, cyfryzacji, orkiestracji i optymalizacji w telekomunikacji,
- Obserwować strumień AI, Data & Analytics 5 listopada 2020 i posłuchać, jak Rajmund Zieliński, Intelligent Assurance & Analytics Product Manager w Comarch, przedstawia nasze niestandardowe podejście do wdrażania sztucznej inteligencji w systemach telekomunikacyjnych, oraz opowiada o tym, jak z sukcesem wdrożyliśmy je w LGU,
- Dołączyć do wirtualnego okrągłego stołu 5G Network Slicing Orchestration, Monetization and Technoeconomic Analysis, któremu przewodniczy Azam Beyk, konsultant ds. Przedsprzedażnych OSS w Comarch, podczas strumienia Autonomous Networks & the Edge,
- Wziąć udział w wirtualnych pokazach demo naszych rozwiązań OSS, BSS, Assurance & Analytics oraz Field Service Management.
Z przyjemnością informujemy, że w tym roku dołączyliśmy do AIOps Projektu Catalyst, wspieranego przez LGU +. Projekt ten przeniesie wykorzystanie sztucznej inteligencji w zabezpieczeniach telekomunikacyjnych na wyższy poziom poprzez skorelowanie potencjalnych błędów sieciowych z przewidywanymi zachowaniami klientów i zapobieganie ich niezadowoleniu. Zaprezentuje pionierskie rozwiązania i konkretne przypadki użycia oparte na sztucznej inteligencji, obejmujące istotne procesy zarządzania jakością, w tym:
- Automatyczne wykrywanie problemów (Automated problem detection)
- Diagnoza i identyfikacja pierwotnych przyczyn błędów i negatywnego doświadczenia klienta
- Automatyzacja naprawy błędów (Fault-fix automation)
Cieszymy się również, że ten projekt znalazł się na krótkiej liście nominacji do Catalyst Digital Showcase Award 2020: Catalyst Digital Showcase Award (People’s Choice). Nagrody zostaną wręczone podczas DTWS. To wy jesteście sędziami w tej kategorii, dlatego doceniamy wszelkie uznanie.
Zachęcamy do rezerwacji spotkania z naszym zespołem za pośrednictwem platformy eventowej. Nasi eksperci chętnie opowiedzą o naszych innowacyjnych rozwiązaniach telekomunikacyjnych, a także o naszych najnowszych produktach i ich wdrożeniach. Ponadto, możesz omówić z nami szereg fascynujących tematów z zakresu telekomunikacji i dowiedzieć się więcej o innowacyjnych produktach IT dla telekomunikacji:
- Intelligence
- Systemy OSS / BSS przystosowane do sztucznej inteligencji (AI-ready OSS/BSS systems)
- Zarządzanie jakością i analityka oparte na sztucznej inteligencji (AI-powered assurance and analytics)
- Automation
- Automatyzacja procesów pracowników terenowych (Automation of field service worker processes)
- Międzydomenowa automatyzacja sieci i usług oparta na wiedzy (Cross-domain network and service knowledge-based automation)
- Orchestration and optimization
- Od zamiaru klienta do NFV / SDN i orkiestracji fizycznego wykorzystania [N1] (From customer intent to NFV/SDN and physical utilization orchestration)
- Orkiestracja cyklu życia sieci network slicing klientów w sieciach 5G (Customer network slicing lifecycle orchestrion in 5G networks)
- Digitization
- Cyfrowy billing, self-care i internet rzeczy (Digital billing and self-care, IoT)
- Wielokanałowość, cyfrowe zamówienia i zarządzanie usługami (Multi-channel, digital orders and service management)
Wydarzenie online jest bezpłatne dla dostawców usług komunikacyjnych - odbierz BEZPŁATNĄ WEJŚCIÓWKĘ.
Obserwuj nas na LinkedIn oraz Twitterze, gdzie już niedługo będziemy dzielić się szczegółami wydarzenia.