Efektywne wykorzystanie danych w branży telekomunikacyjnej
Zobacz nasze wideo!
Comarch OSS/BSS Data Analytics to rozwiązanie do analizy zbiorów danych big data dla branży telekomunikacyjnej, które pozwala stawić czoła tego rodzaju wyzwaniom. Rozwiązanie przetwarza w czasie rzeczywistym dane zgromadzone w ramach sieci telekomunikacyjnej (która stanowi kluczowy punkt kontaktu z klientami), łączy je z informacjami z systemów zewnętrznych (Performance Management, Fault Management, Network Inventory, CRM itp.) i dokonuje ich agregacji. Po powiązaniu ze sobą danych ze wszystkich tych źródeł system do analizy danych OSS/BSS przeprowadza kompleksową analizę w czasie rzeczywistym i dostarcza bezcenne dane dotyczące postrzegania świadczonych usług przez klienta. Narzędzie sugeruje w oparciu o zagregowane informacje konkretne działania, które mogą zostać wykonane automatycznie. Dodatkowo produkt OSS/BSS Data Analytics obsługuje liczne scenariusze dotyczące monitorowania i zarządzania zadowoleniem klienta oraz monetyzacją danych dla branży telekomunikacyjnej.
Comarch OSS/BSS Data Analytics skutecznie pomaga firmom z branży telekomunikacyjnej poprawić ich ogólny wynik NPS (ang. Net Promoter Score) lub CSAT (ang. Customer Satisfaction), jako że uwzględnia rzeczywiste zadowolenie klientów korzystających z danej usługi świadczonej przez sieć telekomunikacyjną.
Efektywne wykorzystanie danych w branży telekomunikacyjnej
Zobacz nasze wideo!
Optymalne wykorzystanie danych do doskonalenia biznesu telekomunikacyjnegoIntegruj i przetwarzaj zbiory danych big data, aby osiągać dzięki nim korzyści i optymalizować procesy w Twojej firmie. | Poprawa wydajności operacyjnej
Dzięki OSS/BSS Data Analytics odkryj miejsca w Twojej organizacji, gdzie wydajność operacyjna może zostać poprawiona i ciesz się oszczędnościami. |
Monetyzacja danych w branży telekomunikacyjnejWykorzystaj dane z analiz w systemie OSS/BSS Data Analytics, by budować nowe usługi, lepiej odpowiadające na potrzeby klientów i tym samym zwiększać swój udział w rynku. | Zwiększenie zadowolenia klientówDowiedz się dzięki danym z OSS/BSS Data Analytics, co naprawdę poprawi postrzeganie jakości Twoich usług przez klientów i wdrażaj odpowiednie optymalizacje sieci i usług. |
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.