Zobacz, jak nasz inteligentny system BSS wspiera na co dzień Mobile Vikings
Zobacz nasze wideo!
„Bardzo nam zaimponowało dynamiczne i elastyczne podejście firmy Comarch oraz dostępność rozwiązań spełniających nasze bieżące i przyszłe potrzeby. Operatorzy telekomunikacyjni, którzy chcą zachować przewagę konkurencyjną na dzisiejszym rynku, muszą zapewniać klientom najlepszą obsługę oraz dostarczać spersonalizowane, bazujące na danych usługi we wszystkich punktach kontaktu. Ważne jest też, aby tak zarządzać wszystkimi aspektami działalności, aby zredukować liczbę incydentów, skrócić czas reakcji oraz zwiększyć wydajność poprzez automatyzację czynności generujących największą wartość. We współpracy partnerskiej z Comarch chcemy zrealizować duży projekt, który wpłynie na niektóre aspekty naszych operacji wspomagania procesów biznesowych i przekształci je, a obejmie m.in. rozliczanie płatności prepaid, kontrolę należności, zarządzanie danymi klientów, świadczenie usług telefonii komórkowej oraz obsługę zgłoszeń. Bazując na tym, co do tej pory widzieliśmy, oczekujemy na wyniki projektu pełni nadziei i optymizmu”.
Werner De Laet, CEO
Orange Luxembourg
Proces sprzedaży jest obsługiwany na jednej platformie, która oferuje narzędzia do zarządzania umowami, sprawami, umowami SLA oraz kontaktami. Koniec z bezustannym wprowadzaniem danych klienta i produktów. Te same obiekty stosowane są w całym rozwiązaniu, a wraz z postępem procesu rejestracji zamówienia dodawane są dodatkowe informacje.
Oferty dla klientów VIP z segmentu B2B muszą być dostosowane do potrzeb. Z tego powodu dostępne są w pełni spersonalizowane oferty, umowy dla przedsiębiorstw oraz różne opcje cenowe. System wyposażony jest w narzędzia umożliwiające zapobieganie oszustwom, takie jak procedury zatwierdzania i zasady dostosowywania ofert.
Uprość proces utrzymywania relacji z klientem telekomunikacyjnym, korzystając z jednego produktu IT.
Teraz można łatwiej zagwarantować wynegocjowane ceny, ponieważ w procesie wyceny i zamówień wykorzystywane są te same oferty. Podejście bazujące na tym modelu pozwala na wprowadzanie innowacji i ponowne wykorzystanie, a także upraszcza procesy wyceny i zamówień dla wielu podmiotów.
Skróć czas reakcji na zapytania klientów dzięki automatyzacji, łatwemu dostępowi do danych i wbudowanemu silnikowi umożliwiającemu wyszukiwanie z wieloma kryteriami.
Wdróż zorientowane na proces narzędzia współpracy pomiędzy personelem bezpośredniego kontaktu a zapleczem administracyjnym, zespołami sprzedaży i marketingowymi, działami biznesowymi i technicznymi, aby usprawnić codzienne interakcje i błyskawicznie poprawić wyniki.
Rejestruj i zarządzaj danymi kontaktowymi klientów dla wszystkich kanałów (SMS, IVR, e-mail, faks, telefon itd.) i działań (marketing, sprzedaż, obsługa, płatności itp.).
Rozwiązanie Comarch CRM for Telecoms zostało zaprojektowane dla przemysłu telekomunikacyjnego w celu wspierania określonych procesów biznesowych i opracowane zgodnie ze standardami branżowymi TM Forum.
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 13 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.