Poznaj i kreuj z nami technologie przyszłości
Zobacz nasze wideo!
W związku z cyfryzacją usług i automatyzacją procesów w telekomunikacji rynek systemów wspomagających procesy biznesowe (BSS – business support systems) przechodzi obecnie znaczące zmiany. Ewolucja ta motywowana jest przez różne czynniki. Z jednej strony rosną wymagania klientów, sprawnie poruszających się w świecie cyfrowym, oczekujących szybkiego dostępu do spersonalizowanych, wysokiej jakości usług i odpowiedniego poziomu obsługi na każdym etapie procesu zakupowego oraz później, w trakcie używania zakupionych usług. Jednocześnie przychody z tradycyjnych usług telekomunikacyjnych spadają, co wynika nie tylko ze spadku zainteresowania usługami głosowymi czy SMS, ale również z rosnącej konkurencji ze strony dostawców OTT (over-the-top). Do tego dochodzą wymagania związane z wdrażaniem nowych technologii, takich jak chmura, 5G czy Internet rzeczy (IoT), które zapewniają nowe możliwości generowania przychodów, ale jednocześnie wymagają zmian w architekturze IT i nowej organizacji procesów biznesowych.
Produkty BSS firmy Comarch umożliwiają zaadresowanie powyższych wyzwań stojących przed operatorami telekomunikacyjnymi, którzy chcą nadążać za potrzebami rynku, oferując nowoczesne usługi i optymalizując obsługę klienta, przy jednoczesnej automatyzacji tych procesów, które niekoniecznie wymagają pracy manualnej. Osoby korzystające z usług firm telekomunikacyjnych oczekują obecnie dostępu do najwyższej jakości obsługi, w tym możliwości samoobsługi przez Internet, prostego procesu zakupowego, jak również intuicyjnych aplikacji mobilnych.
Nasza oferta BSS w pełni wspiera innowacje, jakich obecnie oczekują klienci. Katalog produktów Comarch dla telekomunikacji sprawnie współpracuje z rozwiązaniami do zarządzania zamówieniami i precyzyjnym modułem billingowym. Dzięki temu prosta konfiguracja wystarczy, aby szybko wdrażać nowe usługi i oferty. Comarch BSS to nie tylko gwarancja sprawnej obsługi klienta w modelu omnichannel, ale też dokładne wyliczenia należności, kompleksowa informacja o klientach w systemie CRM oraz intuicyjne portale samoobsługowe online dla klientów.
Wszystkie produkty BSS Comarch są dostępne w wersji komercyjnej, wstępnie skonfigurowanej zgodnie z najlepszymi zasadami i standardami rynkowymi, i oferowane wraz z obszernym zestawem gotowych do użycia procesów biznesowych. Modułowe produkty BSS Comarch można łatwo skonfigurować i dostosować tak, aby pasowały do oferty i potrzeb biznesowych danego dostawcy usług telekomunikacyjnych. Pozwalają one również na obsługę nowych potrzeb związanych z usługami cyfrowymi oraz technologiami takimi jak 5G czy IoT.
Operatorom telekomunikacyjnym, którzy chcą wymienić posiadane produkty IT firm trzecich lub rozszerzyć potencjał posiadanych już systemów Comarch o rozwiązania do realizacji (service fulfillment), orkiestracji (service orchestration), zapewniania jakości usług (service assurance) czy zarządzania realizacją usług w terenie (field service management), oferujemy naszą wiedzę w zakresie integracji poszczególnych narzędzi IT i proponujemy modułowe rozwiązanie. Nasze produkty oferujemy w modelach on-premise, SaaS lub w formie lokalnej chmury prywatnej.
Produkty Comarch BSS to zestaw narzędzi cyfrowych, które pomagają operatorom telekomunikacyjnym odnieść sukces w ramach nowej, innowacyjnej działalności (np. IoT) lub z powodzeniem przeprowadzić proces transformacji istniejących procesów i systemów IT.
Poznaj i kreuj z nami technologie przyszłości
Zobacz nasze wideo!
Orange Luxembourg podpisał umowę z Comarch na przebudowę systemów BSS
Zobacz wideo Comarch & Orange Luxembourg!
Proszę czekać
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.