Zobacz, jak nasz inteligentny system BSS wspiera na co dzień Mobile Vikings
Zobacz nasze wideo!
„Bardzo nam zaimponowało dynamiczne i elastyczne podejście firmy Comarch oraz dostępność rozwiązań spełniających nasze bieżące i przyszłe potrzeby. Operatorzy telekomunikacyjni, którzy chcą zachować przewagę konkurencyjną na dzisiejszym rynku, muszą zapewniać klientom najlepszą obsługę oraz dostarczać spersonalizowane, bazujące na danych usługi we wszystkich punktach kontaktu. Ważne jest też, aby tak zarządzać wszystkimi aspektami działalności, aby zredukować liczbę incydentów, skrócić czas reakcji oraz zwiększyć wydajność poprzez automatyzację czynności generujących największą wartość. We współpracy partnerskiej z Comarch chcemy zrealizować duży projekt, który wpłynie na niektóre aspekty naszych operacji wspomagania procesów biznesowych i przekształci je, a obejmie m.in. rozliczanie płatności prepaid, kontrolę należności, zarządzanie danymi klientów, świadczenie usług telefonii komórkowej oraz obsługę zgłoszeń. Bazując na tym, co do tej pory widzieliśmy, oczekujemy na wyniki projektu pełni nadziei i optymizmu”.
Werner De Laet, CEO
Orange Luxembourg