How Standardization Can Raise Innovation and Efficiency in Telecoms
Zobacz nasze wideo!
Comarch Customer Order Management dla firm telekomunikacyjnych usprawnia proces zamawiania produktów z perspektywy klientów. Oferuje funkcje weryfikacji dostępności usług, kompleksowej orkiestracji procesu zamawiania oraz realizacji aż do etapu aktywacji w sieci. Rozwiązanie powiadamia też okoliczne systemy o zmianach dotyczących usług oferowanych klientom, takich jak
Funkcja obsługi zamówień dotyczy różnych produktów, od prostych usług telefonii komórkowej po złożone usługi telefonii stacjonarnej, sieci VPN oraz usługi oparte na sieci 5G. Zamówienia często obejmują elementy dostarczane przez różnych dostawców. Jest to szczególnie ważnie w przypadku świadczenia usług dla firm prowadzących działalność w wielu krajach.
Proces zarządzania zamówieniami klientów jest czasami rozszerzany o etap wyceny wykonywanej przez dostawców. Ma to wpływ na cały proces składania zamówień i związane z tym koszty. Fundamentem systemu jest katalog produktów, a cały proces przepływu zamówień bazuje na uproszczonych parametrach konfiguracji. Użytkownicy otrzymują zaawansowane narzędzie, które bez potrzeby dostosowywania może obsługiwać wspomniane wcześniej zróżnicowane usługi. W zależności do rodzaju zamawianej usługi, mogą być inicjowane dodatkowe kroki (takie jak planowanie terminów lub weryfikacja dostępności).
U podstaw całego podejścia leży koncepcja wielokanałowego zarządzania procesem składania zamówień wspierająca cyfrową ścieżkę zakupową klientów. Na każdym etapie procesu zakupowego przedstawiciele działu obsługi klienta mogą zaprezentować podmiotom zainteresowanym jednolity widok kroków do wykonania oraz wyjaśnić zachowanie systemu. Działanie zainicjowane w jednym kanale można kontynuować lub śledzić za pośrednictwem innych kanałów. Aby umożliwić wydajne zarządzanie procesem składania zamówień, rozwiązanie udostępnia zestaw natywnych pulpitów nawigacyjnych do monitorowania i rozwiązywania występujących problemów.
"Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie - a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."
Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych
KPN
Centrum obsługi zamówień z różnych źródełCentralna baza, do której trafiają przygotowywane do realizacji zamówienia składane przez klientów i dostawców, bez względu na rodzaj usługi. | Krótki czas wprowadzenia na rynek i koszty operacyjneSzybkie wprowadzanie ofert dzięki przetwarzaniu zamówień opartych na katalogu. |
Uproszczone i zautomatyzowane procesy biznesoweNatywnie zdefiniowane kroki wykonywane automatycznie na podstawie konfiguracji katalogu produktów. | Ustandaryzowane rozwiązanieFunkcje oparte na standardach TMF oraz eksponowanie otwartego interfejsu API w celu uproszczenia procesu integracji. |
How Standardization Can Raise Innovation and Efficiency in Telecoms
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.