How Standardization Can Raise Innovation and Efficiency in Telecoms
Zobacz nasze wideo!
"Elementy poprzedniego systemu BSS używanego w KPN wymagały ogromnych nakładów pracy ze strony użytkowników. Ostatecznie postanowiono kupić nowe, zintegrowane rozwiązanie - a Comarch idealnie wpasował się w sformułowane przez nas wymagania."
Cees Versteeg, Dyrektor ds. IT i Operacyjnych
KPN
Centralna baza, do której trafiają przygotowywane do realizacji zamówienia składane przez klientów i dostawców, bez względu na rodzaj usługi.
Szybkie wprowadzanie ofert dzięki przetwarzaniu zamówień opartych na katalogu.
Natywnie zdefiniowane kroki wykonywane automatycznie na podstawie konfiguracji katalogu produktów.
Funkcje oparte na standardach TMF oraz eksponowanie otwartego interfejsu API w celu uproszczenia procesu integracji.
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 13 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.