Orange Luxembourg zleca firmie Comarch całkowitą przebudowę systemu BSS
Zobacz film o współpracy Comarch & Orange Luxembourg!
Comarch Convergent Billing System to rozwiązanie do konwergentnej obsługi należności umożliwiający śledzenie danych w czasie rzeczywistym, przeznaczony do wszelkiego rodzaju usług, w tym telefonii komórkowej (3G, 4G, 5G i nowszych) i stacjonarnej, telewizji, sieci VPN oraz usług świadczonych we współpracy z innymi podmiotami. System umożliwia obsługę należności i zarządzanie przychodami w relacjach B2B2X z klientami i partnerami oraz zapewnia pełną kontrolę finansów. Dzięki wszechstronnym i elastycznym modelom cenowym i rozliczeń oraz zdefiniowanym algorytmom platforma rozliczeniowa jest przygotowana na nowe technologie i usługi, takie jak 5G z plastrowaniem sieci lub udostępniane na całym świecie, a także proste usługi telefonii komórkowej z powszechnie stosowanymi pakietami danych, minut lub wiadomości SMS.
Umowy rozliczeniowe mogą być wielowalutowe, obejmować więcej niż jeden system podatkowy i być zawierane pomiędzy wieloma stronami. Dostępnych jest też wiele opcji generowania dokumentów dla klientów i partnerów. System może pełnić funkcję podstawowego narzędzia do fakturowania i zarządzania pojedynczymi, standardowymi i łączonymi fakturami za dowolne usługi oferowane klientom. Rozwiązanie jest przystosowane do współpracy z modułem Product Catalog oraz kanałami cyfrowymi. Umożliwia tworzenie prezentacji online dla klientów, w tym prezentacji danych finansowych i na temat użytkowania, a także raportowanie w czasie rzeczywistym i przesyłanie danych do narzędzi analitycznych. Zespół operacyjny zyskuje inteligentne narzędzie wyposażone w algorytmy AI/ML, które ułatwia wykonywanie codziennych zadań związanych z cyklem rozliczeń oraz umożliwia śledzenie płatności konkretnych faktur.
„Bardzo doceniamy elastyczne i profesjonalne podejście firmy Comarch do realizacji projektów. Wdrożenie rozwiązania Managed Services pozwoli nam zredukować koszty OPEX do oczekiwanego poziomu, a co za tym idzie, poprawić wyniki finansowe Síminn. Po kilku miesiącach przygotowań mamy pewność, że Comarch to odpowiedni partner do realizacji czasochłonnych i rutynowych zadań w obszarze IT”.
Eric Figueras, wiceprezes i dyrektor ds. technicznych
Síminn
Pełna elastyczność zarządzania cenami i kosztamiOd prostych modeli bazujących na jednostkach i pakietach (włącznie z modelami podziału kosztów) po systemy progów cenowych z zasadami podziału przychodów. | Zintegrowane centrum fakturowania i rozliczeńZbieranie danych z wielu narzędzi rozliczeniowych w celu wygenerowania jednej faktury. |
Jedna platforma dla wszystkich uczestników ekosystemuJedna platforma do zarządzania należnościami (OCS) dla branży telekomunikacyjnej umożliwiająca dokonywanie wielostronnych rozliczeń z klientami i partnerami. Obsługuje złożoną wielowarstwową strukturę firmy, a także wiele oddziałów i działów. | Narzędzie wspomagające globalną ekspansję
Obsługa wielu walut, systemów podatkowych i języków. |
Łatwość monitorowania użytkowania i kosztów w czasie rzeczywistymSkróć czas reakcji i działaj aktywnie dzięki dokładnym informacjom dostarczanym we właściwym czasie. | Obsługa standardu 5GUsprawnij proces rozliczeń pomiędzy różnymi stronami, aby dostarczać zaawansowane produkty klientom końcowym. |
Zgodność z normami 3GPPRozwiązanie jest zgodne z normami oraz dostosowane do nowych technologii i interfejsów. | Zarządzanie relacjami B2B2X z klientami i partneramiSystem konwergentnej obsługi należności z możliwością śledzenia danych w czasie rzeczywistym oraz pełną kontrolą finansów, przeznaczony do wszelkiego rodzaju usług. |
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 12 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.
Prowadzenie globalnej działalności w erze cyfrowej wiąże się z wieloma wyzwaniami. Różne strefy czasowe, w których funkcjonują klienci na całym świecie, to tylko jeden z problemów. Trzeba też radzić sobie w środowisku, w którym operuje się różnymi językami i walutami, a stale zmieniające się kursy wymiany wpływają na wysokość opłat naliczanych klientom. Aby świadczyć usługi na skalę globalną, dostawcy podpisują umowy z partnerami na całym świecie. Jedna umowa z dostawcą to dla klienta wygodne rozwiązanie, ponieważ otrzymuje tylko jedną fakturę niezależnie od miejsca realizacji usługi lub dostępu do produktu.
Comarch Convergent Billing System spełnia oczekiwania klientów cyfrowych, zapewniając możliwość kontrolowania stawek i opłat za różnego rodzaju usługi online, ustalania odpowiednich limitów i monitorowania ich online, a także skonfigurowania błyskawicznych powiadomień dotyczących bieżących kosztów i możliwości sprzedaży dodatkowej. Korzystając z oprogramowania do zarządzania przychodami dla branży telekomunikacyjnej, klienci mogą w trybie online wprowadzać zmiany, takie jak modyfikowanie progów granicznych, zwiększanie limitów danych czy też aktywowanie dodatkowych pakietów wiadomości SMS, minut lub danych.
Orange Luxembourg zleca firmie Comarch całkowitą przebudowę systemu BSS
Zobacz film o współpracy Comarch & Orange Luxembourg!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.