Orange Luxembourg zleca firmie Comarch całkowitą przebudowę systemu BSS
Zobacz film o współpracy Comarch & Orange Luxembourg!
„Bardzo doceniamy elastyczne i profesjonalne podejście firmy Comarch do realizacji projektów. Wdrożenie rozwiązania Managed Services pozwoli nam zredukować koszty OPEX do oczekiwanego poziomu, a co za tym idzie, poprawić wyniki finansowe Síminn. Po kilku miesiącach przygotowań mamy pewność, że Comarch to odpowiedni partner do realizacji czasochłonnych i rutynowych zadań w obszarze IT”.
Eric Figueras, wiceprezes i dyrektor ds. technicznych
Síminn
Od prostych modeli bazujących na jednostkach i pakietach (włącznie z modelami podziału kosztów) po systemy progów cenowych z zasadami podziału przychodów.
Zbieranie danych z wielu narzędzi rozliczeniowych w celu wygenerowania jednej faktury.
Jedna platforma do zarządzania należnościami (OCS) dla branży telekomunikacyjnej umożliwiająca dokonywanie wielostronnych rozliczeń z klientami i partnerami. Obsługuje złożoną wielowarstwową strukturę firmy, a także wiele oddziałów i działów.
Obsługa wielu walut, systemów podatkowych i języków.
Skróć czas reakcji i działaj aktywnie dzięki dokładnym informacjom dostarczanym we właściwym czasie.
Usprawnij proces rozliczeń pomiędzy różnymi stronami, aby dostarczać zaawansowane produkty klientom końcowym.
Rozwiązanie jest zgodne z normami oraz dostosowane do nowych technologii i interfejsów.
System konwergentnej obsługi należności z możliwością śledzenia danych w czasie rzeczywistym oraz pełną kontrolą finansów, przeznaczony do wszelkiego rodzaju usług.
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 13 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.