Orange Luxembourg podpisał umowę z Comarch na przebudowę systemów BSS
Zobacz wideo Comarch & Orange Luxembourg!
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 13 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.
Zwiększ poziom satysfakcji klientów, zapewniając im stały dostęp do preferowanego, wygodnego kanału kontaktu. Bez względu na to, czy klient używa komputera, czy urządzenia przenośnego, model obsługi jest zawsze dostosowany do wybranego kanału i realizowanego zadania. Dzięki wielokanałowemu pakietowi Comarch klient może w każdej chwili i bez potrzeby powtarzania podanych już informacji zmienić kanał samoobsługowy na inny, na przykład biuro obsługi czy punkt sprzedaży.
Usprawnij działania marketingowe, korzystając z nieinwazyjnej platformy marketingu bezpośredniego do reklamowania nowych usług i promocji. Zwiększ liczbę nowych zamówień dzięki możliwości dostarczania klientom właściwie ukierunkowanych, spersonalizowanych ofert prosto na urządzenia przenośne i komputery.
Zmniejsz obciążenie zespołów obsługi klienta, redukując liczbę połączeń i przenosząc dużą część zadań związanych z zarządzaniem w ręce samych klientów.
Angażuj klientów za pośrednictwem kanałów społecznościowych (takich jak Facebook czy Google), aby dzielili się wrażeniami z korzystania z Twoich usług, i motywuj ich za pomocą nagród. Zapewnij im komfort korzystania ze swojej tożsamości społecznościowej w kontaktach z Twoją firmą.
Zapewnij klientom możliwość przeglądania faktur, doładowywania konta i dokonywania płatności online, sprawdzania historii operacji finansowych, przeglądania dokumentów finansowych oraz wyboru języka systemu dla danej sesji.
Zapewnij klientom łatwy dostęp do informacji dotyczących nowych dostępnych usług i produktów, możliwość włączania i wyłączania usług oraz zgłaszania problemów w prosty i wygodny sposób. Udostępnij kreatory dla poszczególnych usług telekomunikacyjnych, które przeprowadzą klientów przez proces sprzedaży czy rozwiązywania problemu.