Nowoczesne systemy telekomunikacyjne dostosowane do globalnej cyfrowej gospodarki muszą umożliwiać synchronizowanie ekosystemów klientów korporacyjnych oraz partnerów pod kątem języków, czasu, walut i platform. Świadczenie usług klasy korporacyjnej klientom biznesowym wymaga rozbudowanego wsparcia długich łańcuchów wartości. W jego zakres wchodzi zarządzanie relacjami ze sprzedawcami oraz dostawcami, którzy wzbogacają portfolio dostawców usług telekomunikacyjnych (CSP).
System Comarch Partner Management zapewnia niezbędną elastyczność w zakresie kontaktów między przedsiębiorstwami i podmiotami trzecimi. Umożliwia dostawcom usług profilowanie różnych rodzajów relacji partnerskich oraz modelów biznesowych. Rozwiązanie oferuje funkcje o znaczeniu krytycznym, począwszy od:
- wdrażania partnerów
- wyceny
- składanie zamówień i rozliczenia
Procesy wyceny i sprzedaży przeprowadzane są w oparciu o katalog produktów. Pierwsza wycena sporządzana jest natychmiast na podstawie minimalnego zestawu informacji niezbędnego do szybkiego przedstawiania precyzyjnych ofert. Cały proces, łącznie z wyborem partnera, jest w pełni zautomatyzowany. Po zaakceptowaniu oferta jest przekształcana w zamówienie złożone przez klienta.
Comarch Partner Management: Zarządzanie partnerami w różnych regionach
Dla dostawców usług oraz ich klientów prowadzących działalność na całym świecie istotne znaczenie ma obsługa wielu walut. System zarządzania partnerami dla branży telekomunikacyjnej dba o to, aby centrale przedsiębiorstw otrzymywały oferty w jednej wspólnej walucie, bez względu na lokalizację oddziału firmy oraz waluty, w których oferty usług zostały zaoferowane w innych placówkach.
Moduł obsługuje pełną wielodostępowość, dzięki czemu partnerzy na całym świecie mogą korzystać z tej samej platformy, nawet jeśli mają dostęp wyłącznie do własnych produktów, procesów i klientów. Partner Management to narzędzie, za pomocą którego operatorzy mogą oferować międzynarodowym klientom bezpieczne, ustandaryzowane, stabilne i łatwe we wdrażaniu usługi globalne.