Partner Management

Comarch Partner Management: Zarządzanie procesem tworzenia i świadczenia usług cyfrowych w branży telekomunikacyjnej

Nowoczesne systemy telekomunikacyjne dostosowane do globalnej cyfrowej gospodarki muszą umożliwiać synchronizowanie ekosystemów klientów korporacyjnych oraz partnerów pod kątem języków, czasu, walut i platform. Świadczenie usług klasy korporacyjnej klientom biznesowym wymaga rozbudowanego wsparcia długich łańcuchów wartości. W jego zakres wchodzi zarządzanie relacjami ze sprzedawcami oraz dostawcami, którzy wzbogacają portfolio dostawców usług telekomunikacyjnych (CSP).

System Comarch Partner Management zapewnia niezbędną elastyczność w zakresie kontaktów między przedsiębiorstwami i podmiotami trzecimi. Umożliwia dostawcom usług profilowanie różnych rodzajów relacji partnerskich oraz modelów biznesowych. Rozwiązanie oferuje funkcje o znaczeniu krytycznym, począwszy od:

  • wdrażania partnerów
  • wyceny
  • składanie zamówień i rozliczenia

Procesy wyceny i sprzedaży przeprowadzane są w oparciu o katalog produktów. Pierwsza wycena sporządzana jest natychmiast na podstawie minimalnego zestawu informacji niezbędnego do szybkiego przedstawiania precyzyjnych ofert. Cały proces, łącznie z wyborem partnera, jest w pełni zautomatyzowany. Po zaakceptowaniu oferta jest przekształcana w zamówienie złożone przez klienta.

Comarch Partner Management: Zarządzanie partnerami w różnych regionach

Dla dostawców usług oraz ich klientów prowadzących działalność na całym świecie istotne znaczenie ma obsługa wielu walut. System zarządzania partnerami dla branży telekomunikacyjnej dba o to, aby centrale przedsiębiorstw otrzymywały oferty w jednej wspólnej walucie, bez względu na lokalizację oddziału firmy oraz waluty, w których oferty usług zostały zaoferowane w innych placówkach.

Moduł obsługuje pełną wielodostępowość, dzięki czemu partnerzy na całym świecie mogą korzystać z tej samej platformy, nawet jeśli mają dostęp wyłącznie do własnych produktów, procesów i klientów. Partner Management to narzędzie, za pomocą którego operatorzy mogą oferować międzynarodowym klientom bezpieczne, ustandaryzowane, stabilne i łatwe we wdrażaniu usługi globalne.

Korzyści płynące z wdrożenia systemu Comarch Partner Management do komunikacji z partnerami:

Holistyczne zarządzanie ekosystemem cyfrowym

Uproszczenie codziennych procesów biznesowych w środowisku z wieloma klientami. Dostosowanie do różnych modeli biznesowych funkcjonujących w złożonych ekosystemach partnerów i klientów. Obsługa wielu walut, przepisów podatkowych i języków.

Łatwa konfiguracja

Łatwa do zmodyfikowania konfiguracja przechowywana w scentralizowanym katalogu produktów oraz module Party Information Management definiuje sposób działania systemu i procesów.

Nowe modele cenowe, rozliczenia obejmujące wiele stron

Centralna platforma do rozliczania produktów i usług dostarczonych partnerom oraz wystawiania faktur klientom końcowym.

Automatyzacja – rzeczywiste uproszczenie

Wielopoziomowa orkiestracja obsługi wszystkich stron procesu – wdrażanie, umowy pomiędzy wieloma stronami, wyceny, zamówienia i realizacja, w tym zakup wymaganych usług u partnerów.

Simplify B2B2X operations in the digital era 

Zobacz nasze wideo!

Przejrzyj nasze materiały PDF dotyczące zarządzania partnerami w branży telekomunikacyjnej!

Jeśli jesteś zainteresowany systemem Partner Management dla firm telekomunikacyjnych, poznaj także te produkty:

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza