Klienci korporacyjni znajdują się w centrum zainteresowania każdego dostawcy usług telekomunikacyjnych (CSP), a ich znaczenie wzrosło jeszcze bardziej po wejściu na rynek usług w standardzie 5G. Największa wartość generowana jest poprzez zastosowanie technologii plastrowania sieci lub sieci prywatne, które są przeznaczone przede wszystkim dla dużych przedsiębiorstw, a nie segmentu B2C. Wpływ takich klientów na dochód roczny jest równie znaczący, jak ich zapotrzebowanie na specjalne traktowanie. Klienci biznesowi oczekują spersonalizowanej obsługi i kontroli, które można im zapewnić, oferując dedykowane pakiety obejmujące wiele usług, dostosowane opcje cenowe, możliwość jednorazowego dodawania setek, a nawet tysięcy usług do jednego zamówienia czy też wielopoziomowy dostęp do portalu samoobsługowego. Tworzenie i zarządzanie platformą do komunikacji i współpracy nie jest podstawowym elementem działalności większości przedsiębiorstw telekomunikacyjnych B2B. Oczekują, że dostawca CSP zapewni im platformę zawierającą wydajne narzędzia, dzięki którym każdy pracownik będzie mógł osiągać oczekiwane wyniki w dowolnym miejscu i czasie.
Cyfrowa platforma B2B Comarch dla branży telekomunikacyjnej pozwala dostawcom CSP oferować wszystkie usługi telekomunikacyjne B2B, w tym usługi połączeń głosowych za pośrednictwem sieci komórkowej i stacjonarnej, danych i sieci VPN. Usługi te mogą być oferowane w pakiecie z ujednoliconymi rozwiązaniami do komunikacji, bezpieczeństwa i chmurowymi w jednym katalogu produktów. Pozwala to na obsługę wszystkich procesów zarządzania zamówieniami w sposób spełniający oczekiwania i potrzeby nowoczesnych firm i umożliwia dostawcom CSP płynne wprowadzanie nowych usług.
Oferująca wszechstronne możliwości konfigurowania platforma B2B dla operatorów telekomunikacyjnych zapewnia kompletny widok informacji finansowych, danych i statystyk związanych z zamówieniami i sprawami. Klienci biznesowi mogą z łatwością zarządzać nawet najbardziej złożonymi hierarchiami reprezentującymi ich strukturę organizacyjną, korzystać ze szczegółowych raportów kontekstowych oraz konfigurować w czasie rzeczywistym kontrolę lub politykę podziału rachunków za korzystanie z usług. Oparty na rolach dostęp do portalu samoobsługowego B2B dla operatorów telekomunikacyjnych, oferuje różny poziom zarządzania zasobami firmy oraz możliwość przydzielania zadań z zakresu zarządzania odpowiednim działom. Wielokanałowość wszystkich funkcji platformy, takich jak zarządzanie zamówieniami, sprawami i użytkownikami to gwarancja spójnych doświadczeń dla klientów działających w kanałach samoobsługowych i usługowych w każdym momencie.