Na stronach internetowych GK Comarch zarówno my jak i nasi partnerzy stosujemy pliki cookie i targetowanie. Pliki cookie (inaczej „ciasteczka”) to niewielkie pliki tekstowe wysyłane do przeglądarki przez witrynę, którą odwiedzasz w danym momencie. Stosujemy je w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania strony oraz w celach analitycznych, statystycznych, marketingowych i reklamowych – do serwowanie reklam, których treść jest oparta na odwiedzanych przez Ciebie stronach GK Comarch (remarketing).
Zgodę na pliki cookie możesz wyrazić, klikając „Zaakceptuj wszystkie”. Jeśli chcesz dostosować swoje wybory, kliknij „Ustawienia”. Możesz w dowolnym momencie cofnąć pierwotnie udzieloną zgodę lub dokonać zmiany preferencji, klikając przycisk „Ustawienia”.
Korzystanie z plików cookie we wskazanych powyżej celach związane jest z przetwarzaniem Twoich danych osobowych. Administratorem Twoich danych jest Comarch SA. W niektórych przypadkach administratorami mogą być również nasi partnerzy.
Więcej informacji znajdziesz w Informacji o przetwarzaniu danych oraz Polityce cookies.
Zadbaj o satysfakcję klientów dzięki płynnemu i pozbawionemu zakłóceń dostarczaniu usług. Zapewnij najwyższą jakość obsługi, korzystając z prostej, estetycznej platformy e-BOK i intuicyjnego systemu zarządzania zgłoszeniami.
Uprość sobie życie, wybierając mocne połączenie narzędzi do zarządzania relacjami z klientami, katalogiem produktów oraz transakcjami finansowymi. Pozbądź się ryzyka niespójności lub błędów w komunikacji pomiędzy odrębnymi bazami danych.
Kontroluj cały cykl finansowy w jednym systemie: od ustalenia cen, przez billing i fakturowanie, po obsługę płatności i windykację. Rozwijaj się dzięki licznym funkcjonalnościom, mnogości opcji i szablonów.
Modyfikuj konfiguracje podstawowe lub projektuj własne unikalne procesy. Wykorzystaj przygotowane wcześniej schematy i szablony lub dostosuj je do swoich potrzeb.
W tym podejściu, proponujemy wersję Minimum Viable Product (MVP) – to produkt z kluczowymi funkcjonalnościami, który szybko i skutecznie zweryfikuje założenia planu biznesowego.
e-Sklep (Elektroniczny Sklep Internetowy) prezentuje ofertę zawartą w Katalogu Produktów potencjalnym i obecnym klientom. Prosty i przyjazny użytkownikowi interfejs zachęca do zakupów. e-Sklep domyślnie jest dostępny dla wszystkich użytkowników oraz zintegrowany z platformą e-BOK (Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta), z której mogą korzystać zarejestrowani i uwierzytelnieni klienci. Połączenie e-Sklep/e-BOK umożliwia zarówno sprzedaż dodatkowych usług istniejącym klientom, jak i przyciąganie nowych dzięki marketingowi połączonemu ze sprzedażą usług online. Wszystkie produkty w e-Sklep/e-BOK są zarządzane centralnie, aby można było tworzyć oferty dopasowane do różnych kanałów sprzedaży, lokalizacji i grup docelowych.
Smart BSS CRM (Zarządzanie Relacjami z Klientami) to wszechstronna platforma, umożliwiająca zarządzanie kontami i ułatwiająca komunikację z klientami. Obok elastyczności, Smart BSS CRM oferuje cały panel zaawansowanych funkcji związanych z cyklem życia klienta, od utworzenia konta i wdrożenia, przez zarządzanie, do zakończenia współpracy – wszystko w jednym dashboardzie. Widok 360° klienta ułatwia zarządzanie wszystkimi aktywnościami z jednego panelu.
Smart BSS CRM zapewnia obsługę zgłoszeń, dzięki czemu możesz zarządzać codzienną komunikacją z klientami. System wspiera rozwiązywanie zgłoszeń klientów oraz wszelkich innych działań, wymagających interakcji z klientami. Możesz kontaktować się z klientami w celach formalno-prawnych, a także w sprawach kampanii marketingowych, programu lojalnościowego lub pilnych powiadomień.
Katalog Produktów Smart BSS zsynchronizowany z kanałami sprzedaży oraz CRM zapewnia Ci rozległą i bezpośrednią kontrolę nad portfolio. Pozwoli Ci to na przygotowanie i opublikowanie oferty, stworzenie pakietów i ułatwi poszerzenie katalogu poprzez klonowanie i wersjonowanie istniejących pozycji. Dzięki wprowadzeniu różnych wariantów i wersji do katalogu produktów możesz w danym czasie zmienić cenę dla wszystkich klientów lub tylko dla wybranej grupy odbiorców. Następnie, możesz także przypisać określone produkty i subskrypcje do kanałów sprzedaży i segmentów docelowych klientów, na przykład klientów indywidualnych i biznesowych lub potencjalnych i obecnych.
Katalog Produktów Smart BSS oferuje także narzędzia do zapewniania zgodności w różnych jurysdykcjach podatkowych, plany taryfowe oraz zarządzanie rabatami i kuponami zniżkowymi. Dodatkowo możemy również dostarczyć funkcjonalność sprawdzania dostępności, dzięki czemu potencjalni klienci będą wiedzieli, czy dana usługa jest świadczona dla danego adresu, a Ty będziesz miał możliwość gromadzenia danych o potencjalnych obszarach rozwoju.
Zarządzanie przychodami — ściśle zintegrowane z Katalogiem Produktów i CRM — pozwala na obsługę finansów związanych z cyklem życia kontraktu klienta. Cały system charakteryzuje się wysoką elastycznością, wynikającą ze struktury opartej na ścisłej integracji z Katalogiem Produktów. Cykle rozliczeniowe (dzienne, tygodniowe, miesięczne i roczne) ułatwiają billing i fakturowanie, a także tworzenie nowych procesów, spełniających Twoje indywidualne potrzeby na każdym etapie obsługi finansów: od wyceny do windykacji.
Siła Smart BSS opiera się nie tylko na wszechstronności, ale także na uniwersalnych, wcześniej przygotowanych procesach biznesowych związanych z kontami klientów oraz zarządzaniem kontraktami i zapytaniami klientów. Kompletne rozwiązanie Smart BSS zawiera uprzednio zdefiniowane procesy, które można dostosować tak, aby spełniały potrzeby Twojej firmy i w efekcie optymalizowały jej pracę. Szeroki zakres wewnętrznych i zewnętrznych integracji (API) z dostawcami usług sieciowych i płatniczych oraz wymianą plików, umożliwia lepszą kontrolę nad przepływem informacji i zwiększa bezpieczeństwo.
Zarządzanie sprzedażą detaliczną i hurtową jest naturalnym rozwinięciem struktury Smart BSS, dzięki której możesz z łatwością zarządzać wielopodmiotowym środowiskiem sprzedaży detalicznej i hurtowej w jednym systemie. Jest to doskonałe połączenie narzędzi dla sprzedawców detalicznych w tworzeniu własnych sklepów internetowych i zarządzaniem produktami. Dodatkowo system udostępnia narzędzia do analizy oraz zarządzania przychodami ze sprzedaży indywidualnej i hurtowej. Rozbudowane zarządzanie uprawnieniami pozwala utrzymać wysoki poziom integralności między podmiotami, przy jednoczesnym zachowaniu bezpieczeństwa danych. Smart BSS wspiera Twoich sprzedawców detalicznych i Twoje przedsiębiorstwo w ciągłym rozwoju.
System zarządzania kuponami pozwala Ci tworzyć uniwersalne kupony, które można realizować, aby uzyskać następujące korzyści: opłacenie różnych usług, rabaty, okresy próbne lub darmowy dostęp do usług na Twojej platformie. Możliwości zastosowań są szerokie i obejmują rabaty o określonej wartości w danej walucie (również wirtualnej), rabaty procentowe, wirtualne punkty, które można wymienić na towary, itp. System obsługuje zarówno wirtualne, jak i drukowane kupony, możliwe do wykorzystania np. podczas kampanii marketingowych lub sprzedaży usług przedpłaconych.
Chciałbyś stworzyć kod wielokrotnego użytku, który influencerzy będą mogli udostępniać na swoich platformach? A może program lojalnościowy adresowany do konkretnej grupy klientów? Niezależnie od Twojej decyzji, naszą siłą jest połączenie wyjątkowej zdolności do adaptacji i gotowości do reagowania na Twoje potrzeby biznesowe poprzez dostarczanie sprawdzonego i bezpiecznego oprogramowania. System zarządzania kuponami można nabyć jako część rozwiązania Smart BSS albo zintegrować z już posiadanym BSS przez interfejs API.
Proszę czekać
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.