Powiększ swoją bazę klientów, kierując konkurencyjne oferty do określonych grup odbiorców.
Ogranicz rezygnację klientów, ułatwiając obsługę dzięki zoptymalizowanemu procesowi wdrażania i prostemu w obsłudze systemowi zgłoszeń.
Zwiększ poziom zadowolenia klienta, oferując kompleksową obsługę, która zapewnia dostęp do wszystkich kluczowych funkcjonalności w jednym miejscu.
E-Sklep to sklep internetowy, który integruje i prezentuje ofertę Katalogu Produktów Twoim klientom, zachęcając ich do zakupów prostym i przyjaznym interfejsem graficznym. System domyślnie jest dostępny dla wszystkich użytkowników i zintegrowany z platformą e-BOK – dedykowanej zarejestrowanym i uwierzytelnionym klientom.
Dzięki temu połączeniu możesz dokonywać sprzedaży usług istniejącym klientom, jednocześnie utrzymując ich zainteresowanie. Możesz też przyciągać nowych klientów dzięki marketingowi ze sprawnym procesem sprzedaży usług online. W celu tworzenia ofert dopasowanych do różnych kanałów sprzedaży, lokalizacji i grup docelowych, wszystkie produkty w e-Sklep/e-BOK są zarządzane centralnie. Usługi dostępne w systemie są zdefiniowane w Twoim Katalogu Produktów, ale Ty decydujesz, które pozycje będą widoczne dla klientów.
E-Sklep można podzielić na wiele sekcji, przeznaczonych dla klientów indywidualnych i biznesowych, które mogą istotnie się od siebie różnić. Pierwsza sekcja prezentuje standardowe produkty i usługi z Katalogu Produktów, które można nabyć bez modyfikacji. Klient może utworzyć konto po podaniu wszystkich koniecznych danych i wyrażeniu zgody na obowiązujący regulamin, a następnie wybrać metodę płatności. Jednak klient biznesowy może wymagać bardziej indywidualnego podejścia. W ten sposób, korzystając z innych narzędzi sklepu internetowego, nabywca może wybrać interesujące go oferty, podać dane kontaktowe i wysłać prośbę o kontakt ze strony Twojego działu obsługi klienta. W e-Sklep może istnieć wiele niezależnych obszarów stworzonych przy użyciu wspomnianych dwóch schematów, co umożliwia kierowanie oferty do wybranych grup docelowych.
Możesz dostosować e-Sklep, dodając własną ofertę, grafiki i branding, obowiązujący regulamin i znacznie więcej. Ten system to niezawodny sklep internetowy z koszykiem, do którego potencjalni klienci mogą dodawać produkty lub je z niego usuwać. Wygodny interfejs zawiera uprzednio zdefiniowaną listę najczęściej zadawanych pytań – wybieraj spośród dostępnych lub twórz własne.
Smart BSS oferuje również funkcję sprawdzania dostępności w danej lokalizacji, dzięki której potencjalni klienci mogą dowiedzieć się, czy interesująca ich usługa jest oferowana w ich regionie. System zarządza listą adresów, dla których dostępne są usługi. Jeżeli żądanego adresu nie ma na liście, otrzymasz powiadomienie o zgłoszeniu wysłanym przez klienta. Może to doprowadzić do zwiększenia liczby klientów i pozyskania danych do analizy potencjalnych obszarów rozwoju.
Twoim obecnym klientom oferujemy platformę Smart BSS e-BOK. Po obowiązkowym uwierzytelnieniu, użytkownicy mogą bez problemów wykonywać operacje zarządzania kontem. Klienci mogą z łatwością przeglądać umowy, zarządzać subskrypcjami i danymi osobowymi, a także dokonywać płatności za pomocą różnych zintegrowanych bramek płatniczych, korzystając z przyjaznego użytkownikowi interfejsu graficznego. Zgłoszenia, umowy, kupony i tym podobne są w pełni zintegrowane z platformą CRM, dzięki czemu usługa działa płynnie i niezawodnie. Jednocześnie uprawnienia klienta mogą zostać zmodyfikowane i ograniczone, aby dostosować je do Twojego modelu biznesowego. Należy pamiętać, że platforma e-BOK została zaprojektowana jako część e-Sklep, co ułatwia sprzedaż dodatkowych usług i zmniejsza rezygnacje klientów.
Proszę czekać
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.