Wykorzystaj funkcje, takie jak wersjonowanie, klonowanie, kupony i rabaty, pakiety produktów i powiązania, aby przygotować imponującą i kuszącą ofertę.
Czerp korzyści z kompleksowego podejścia, aby z łatwością połączyć się z CRM, zarządzaniem przychodami i modułem obsługi podatków, a także zewnętrznymi integracjami.
Precyzyjnie definiuj adresatów swojej oferty, korzystając z kanałów sprzedaży i funkcji sprawdzania dostępności.
Podstawowym celem Smart BSS jest dostarczenie Ci ustrukturyzowanego, łatwego w obsłudze rozwiązania do przygotowywania oferty i integrowania jej z kanałami sprzedaży i funkcjami zarządzania przychodami.
Głównym wyzwaniem jest opracowanie systemu o wysokim poziomie złożoności, wynikającym z potrzeby dostarczenia wielu różnych opcji, niezbędnych do skutecznego prowadzenia działalności, włączając w to zgodność w różnych jurysdykcjach podatkowych.
Inne kluczowe wyzwanie polega na precyzyjnym zdefiniowaniu grupy docelowej. Katalog Produktów Smart BSS umożliwia przypisywanie konkretnych ofert do określonych kanałów sprzedaży i grup docelowych oraz prowadzenie działalności w różnych strefach czasowych, funkcję sprawdzania dostępności i zaawansowane możliwości konfiguracji opcji podatkowych.
Głównym celem Katalogu Produktów Smart BSS jest dostarczenie wyżej wymienionych funkcji w prosty sposób. Osiągnięto go dzięki solidnej strukturze i wykorzystaniu kreatorów, co pozwala na konfigurację Katalogu Produktów bez pisania kodu. Tworzone obiekty przypisywane są do typów, które trzeba zdefiniować tylko raz. Struktura Katalogu Produktów Smart BSS pozwala sklasyfikować produkty według częstości występowania (okresowo, jednorazowo) oraz charakteru (oparty na stawce, zamiana, zakończenie, subskrypcja, anulowanie subskrypcji, itd.).
Możesz precyzyjnie dostosować sposoby naliczania płatności do bieżących potrzeb biznesowych. Struktura obejmuje Typ Produktu oraz powiązane z nim Typ Naliczania i Typ Ceny. Typ Naliczania odnosi się do charakteru (powtarzalności) płatności, a Typ Ceny do charakteru usługi, produktu lub działania, za które naliczana jest płatność. Główna różnica pomiędzy obiema grupami Typów Naliczania polega na częstości występowania: okresowe lub jednorazowe. Dostępnych jest natomiast dużo więcej uprzednio zdefiniowanych opcji. Naliczanie może się odbywać przed lub po użyciu i być obliczane według całych okresów billingowych lub ich części.
Dostęp do Katalogu Produktów Smart BSS pozwala Ci dokonać pełnej integracji z zarządzaniem relacjami z klientami i przychodami. Katalog Produktów zapewnia też cały szereg funkcji i korzyści:
Proszę czekać
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.