Zadbaj o płynność operacji dzięki zestawowi uprzednio zdefiniowanych procesów (od zamówienia do płatności, od sprzedaży do wsparcia, od zamówienia do działania, od problemu do rozwiązania).
Używaj całej gamy interfejsów API od wysyłania wiadomości, do bramek plików i obsługi płatności.
Zarządzaj dostępem do danych, przydzielaniem obowiązków, metodologią i analizami porównawczymi, jednocześnie śledząc sytuację za pomocą narzędzi do audytu i monitoringu.
Wieloletnia działalność w branży telekomunikacyjnej pozwoliła nam doskonale opanować standardy i sprostać wyzwaniom spełnienia bardzo szczegółowych wymagań. Opracowaliśmy nowe interfejsy i złożone schematy (zarówno synchroniczne, jak i asynchroniczne, a także kolejki i wymianę plików). Comarch Smart BSS funkcjonuje w złożonym środowisku wzajemnych interakcji i zależności. Oto niektóre z właściwości systemu:
Wiedza to potęga i nieodłączny element sukcesu w biznesie, ale dostęp do niej wymaga niezakłóconego przepływu informacji. Smart BSS gwarantuje to na wielu poziomach:
Mechanizmy gromadzenia informacji i kontroli procesów zapewniają wysoki poziom stabilności systemu, co przekłada się na sprawne funkcjonowanie Twojej firmy. Smart BSS zawiera zestaw interfejsów biznesowych API, pozwalających na dostęp do oraz modyfikację integracji i zastosowań, dopasowanych do potrzeb danego użytkownika:
Moduł bramki do przesyłania plików odpowiada za wymianę, kompresję i szyfrowanie różnych plików. Wdrożenie bramki pozwala:
Zaawansowana architektura Comarch Smart BSS gwarantuje bezpieczeństwo dzięki:
Proces rozpoczyna się, gdy klient złoży zamówienie przez e-Sklep lub zgłoszenie zarejestrowane na platformie CRM. Następnie zamówienie jest przetwarzane, weryfikowane za pośrednictwem integracji z dostawcą usługi i dostarczane klientowi. Jednocześnie system rejestruje subskrypcję i przygotowuje ją na kolejne kroki.
Zakupione produkty i subskrypcje przechodzą przez serię procesów masowych zarządzania przychodami, takich jak billing, fakturowanie, naliczanie płatności i wysyłanie faktur do klientów. Pobór płatności odbywa się za pośrednictwem platformy e-BOK przy użyciu jednej z dostępnych metod (bramki płatnicze, polecenia zapłaty, SEPA, itp.). Dodatkowo płatności są zabezpieczane masowym procesem ściągania należności.
Smart BSS umożliwia zintegrowanie systemu billingowego z bazami danych na wielu płaszczyznach, co pozwala otrzymywać EDR-y i CDR-y oraz na billing na podstawie użycia. Następnie wdrażane są procesy masowe fakturowania, naliczania opłat i pobierania płatności przy użyciu dostępnych metod. Dodatkowo proces U2P można połączyć z O2P, zestawiając opłaty z subskrypcji i dane o użyciu na jednej fakturze.
360-stopniowy widok konta klienta wraz ze wszystkimi właściwościami usprawnia proces R2A, zapewniając działowi obsługi klienta dostęp do danych za pośrednictwem rozwiązania wszystko-w-jednym. Operatorzy CRM mogą przeglądać zgłoszenia utworzone manualnie przez operatora (np. pracownika centrum obsługi klienta) lub pozyskane z platformy e-BOK.
Ten proces polega na zarejestrowaniu informacji o zamówieniu klienta przez operatorów CRM lub platformę e-BOK i uruchomieniu odpowiedniego procesu obsługi. Następnie, przy użyciu integracji, zamówienie jest przekazywane do warstwy usług. Jeśli proces ten zostanie pomyślnie zrealizowany, do klientów wysyłany jest e-mail lub SMS z potwierdzeniem wprowadzenia zmian na ich koncie.
Rozwiązaniami technicznymi zgłaszanymi przez klientów zajmują się użytkownicy platformy CRM. Liczne integracje i narzędzia monitoringowe pozwalają usprawnić proces identyfikacji problemów technicznych, rozpocząć działania korygujące i zamknąć zgłoszenie. Dzięki ciągłemu monitoringowi i raportowaniu można z łatwością zastosować odpowiednie środki zapobiegawcze, aby zapewnić niezakłócone działanie usługi.
Szeroki zakres integracji CRM umożliwia Twoim pracownikom rozpoznanie, dlaczego klient nie jest zadowolony z produktu, rozpoczęcie działań korygujących, monitorowanie postępów i zamknięcie zgłoszenia. Utrudnienia można zrekompensować klientowi kuponami lub rabatami.
Proces obejmuje działania mające na celu utrzymanie klienta, rejestrację zamówienia klienta, uruchomienie odpowiedniego procesu obsługi i przekazanie zamówienia do warstwy usług.
Proszę czekać
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.