Rola AI i ML w automatycznych procesach samonaprawiania i skalowania wirtualnych funkcji sieciowych różnych dostawców
Zobacz nasze wideo!
Skorzystaj z możliwości stopniowego wdrożenia technologii NFV/SDN w połączeniu z istniejącą infrastrukturą starszego typu, by sprawnie realizować nowe usługi dla klientów w oparciu o sieć hybrydową. System umożliwia łatwe włączanie nowych funkcji sieciowych do katalogu usług oraz tworzenie nowych usług dla klientów przy użyciu katalogu usług i zasobów, w celu uniknięcia nadmiaru kodowania i pisania skryptów. Wstępna integracja z katalogiem produktów BSS umożliwia dostawcom usług telekomunikacyjnych tworzenie i oferowanie nowych produktów z wykorzystaniem koncepcji „szybkich porażek” (ang. fail fast) i „usług beta”, znanych ze świata firm OTT.
Włączaj wirtualne funkcje sieciowe (VNF) i usługi sieciowe (NS) do katalogu usług w sposób zautomatyzowany, w oparciu o dostarczone deskryptory VNF i NS wyrażone w zapisach YANG lub TOSCA. W trakcie procesu włączania użytkownik może rozszerzyć metadane opisujące VNF i uzupełnić konfigurator dostarczony przez producenta VNF/NS. Włączone do katalogu funkcje wirtualne i usługi sieciowe można wykorzystać do modelowania usług oferowanych klientom końcowym, poprzez GUI katalogu usług bez potrzeby tworzenia skryptów YANG lub TOSCA.
Pozwól swoim pracownikom łatwo tworzyć nowe usługi dzięki możliwości ponownego wykorzystania wstępnie zdefiniowanych komponentów. System oparty jest na modelu tworzenia usług opracowanym przez organizację branżową TM Forum (TMF SID:CFS-RFS-R), zaadaptowanym do środowiska zwirtualizowanego. Oznacza to, że zwirtualizowane funkcje sieciowe (VNF) i usługi sieciowe (NS) można łatwo włączyć do katalogu usług, czyniąc z nich komponenty usług, na których można oprzeć usługi oferowane klientom końcowym. Operatorzy systemów mogą zatem łatwo definiować nowe usługi bezpośrednio w katalogu usług bez konieczności rozumienia technicznych aspektów architektury zorientowanej na usługi (service oriented architecture – SOA), technologii mikrousług, umiejętności tworzenia skryptów w YANG, TOSCA ani innych kwalifikacji IT wymagających znajomości jakiegokolwiek języka skryptowego. System przyspiesza tworzenie usług końcowych poprzez poprawę możliwości ponownego wykorzystania wcześniej zdefiniowanych komponentów usług, umożliwia również łatwe włączanie usług partnerów do swojej oferty w celu stania się agregatorem usług.
Obniżaj koszty utrzymania, uruchomienia, realizacji i udostępniania usług, dzięki automatyzacji procesu. Szybko i łatwo integruj komponenty usług zewnętrznych firm, starszych systemów i infrastruktury usługowej z wykorzystaniem systemu ewidencji usług sieciowych Comarch Service Inventory, pełniącego rolę centrum integracji. System umożliwia konsolidację krok po kroku wielu pionowych systemów OSS w ramach jednej poziomej platformy.
Popraw relację między oferowanymi klientom usługami a możliwościami infrastruktury sieciowej, dzięki skoncentrowaniu procesu realizacji usług wokół zintegrowanych katalogów produktów i usług. Osiągnij prawdziwe zorientowanie na klienta — produkt stanowi inspirację do przeniesienia głównych kompetencji w firmie z operacji sieciowych na innowacje w zakresie usług i obsługi klienta.
Szybko uruchamiaj i dostarczaj oferty konwergentne nowej generacji (w tym usługi cyfrowe i oparte o treść), niezależnie od technologii bazowej, dzięki możliwości budowania usług na podstawie wcześniej zdefiniowanych komponentów zarządzanych w katalogu usług. Skracaj cykl życia produktów dzięki procesowi realizacji usług w oparciu o centralny katalog produktów i usług.