Jak przygotować systemy OSS na 5G
Zobacz nasze wideo!
Skracaj czas potrzebny na wdrożenie w życie koncepcji nowych usług, dzięki automatyzacji procesu orkiestracji. Proces ten obejmuje nie tylko realizację usług, ale również procesy budowy i modernizacji sieci wraz ze zorkiestrowanymi procesami zapewnienia jakości usług.
Dostarczaj klientom wartość dodaną w postaci wysokiej jakości usług. Dzięki spójnej orkiestracji usług i zasobów sieciowych, możliwa jest zmiana koncentracji operacji sieciowych z możliwości infrastruktury (zasobów) na potrzeby klienta, które sterują procesami związanymi z usługami i siecią.
Dzięki podziałowi na fazę projektowania, w której może wciąż występować czynnik ludzki, i fazę realizacji, rozwiązanie Comarch Service & Resource Orchestration pozwala na płynne przejście od działalności tradycyjnej do orkiestracji zautomatyzowanej, w której człowiek decyduje „jakie” działania podejmować, a nie „jak” je realizować.
Postaw na skoordynowaną orkiestrację kontrolerów SDN. Zarządzanie i orkiestracja sieci są według organizacji ETSI skoncentrowane na wirtualnych funkcjach sieci, ponieważ traktują one wirtualne połączenia tylko jako elementy spajające. W praktyce, aby realizować inteligentne usługi, należy skoordynować orkiestrację kontrolerów NFV i SDN. W szczególności, gdy istnieje możliwość dynamicznego przenoszenia funkcji wirtualnych pomiędzy różnymi punktami ich rozmieszczenia w ramach NFVI (na przykład pomiędzy rdzeniem a krawędzią sieci), skoordynowana orkiestracja kontrolerów SDN ma kluczowe znaczenie.
Przeprowadzaj orkiestrację w sieci hybrydowej (łączącej elementy wirtualne - SDN/NFV i fizyczne) przez delegowanie zadań zarówno do tradycyjnych, jak i zwirtualizowanych części infrastruktury sieciowej.
Zyskaj holistyczne spojrzenie na sieć, dzięki kompleksowej platformie Comarch Service & Resource Orchestration. System ten jest narzędziem modułowym, zbudowanym ze wstępnie zintegrowanych elementów, zaprojektowanych tak, by integrować się łatwo z mikrousługami świadczonymi przez firmy trzecie.
Sprawnie realizuj usługi telekomunikacyjne i cyfrowe, i zarządzaj nimi, dzięki orkiestracji wielu specyficznych dla poszczególnych domen sieciowych kontrolerów i systemów zarządzania w taki sposób, aby wszystkie domeny sieciowe kontrybuowały na rzecz wartości dodanej dla klienta.
Aby zapewnić oczekiwaną jakość obsługi klienta, poziom automatyzacji i szybkość aktywnej reakcji muszą być znacznie wyższe niż w tradycyjnych sieciach. Jednocześnie, procedury samonaprawiania i autoskalowania muszą być zorganizowane z uwzględnieniem całościowego obrazu usługi.