Wykorzystaj kompletny zestaw danych dotyczących kontroli jakości, aby zautomatyzować analizę przyczyn oraz skutków w sposób międzydomenowy.
Zautomatyzuj procesy biznesowe dzięki wydajnemu przetwarzaniu zdarzeń, w ramach którego problemy rozpatrywane są z perspektywy zasobów, usług i klienta.
Wykorzystaj doświadczenie swoich techników w najbardziej efektywny sposób, aby rozwinąć swoją działalność telekomunikacyjną.
Wdróż zasady konwergencji sieci i usług w swoich zespołach operacyjnych oraz zintegruj produkt Comarch ze swoim środowiskiem za pośrednictwem otwartego API lub ulepsz je, wykorzystując nasze inne systemy (takie jak Comarch Field Workforce Management).
Wszystkie produkty zawarte w pakiecie Comarch IA obsługują interfejsy Open API, dzięki czemu możesz z łatwością dostosować swoje systemy.
Sztuczna inteligencja to klucz do efektywnego wykorzystania wiedzy ukrytej w Twojej organizacji. Współpraca ludzi z inteligentnymi maszynami dostarcza informacji niezbędnych do wykonania odpowiednich działań we właściwym czasie.
Wykorzystanie sztucznej inteligencji gwarantuje holistyczne podejście do procesów zapewniania jakości w branży telekomunikacyjnej i pozwala zburzyć tradycyjne silosy informacyjne, które zmniejszają wydajność działań.
Inteligentna analiza przyczyn i wpływu znacząco obniża MTTR, co prowadzi do optymalizacji wykorzystania cennych zasobów i zwiększenia satysfakcji klienta.
Dzięki ujednoliconej konfiguracji wszystkich procesów zapewniania jakości usług telekomunikacyjnych możesz skupić się na definiowaniu strategii zamiast wykonywaniu powtarzalnych zadań operacyjnych.
System nieustannie gromadzi i aktualizuje dane, a także analizuje i nadaje priorytety wszystkim informacjom. Centralne repozytorium umożliwia podejmowanie najlepszych możliwych decyzji. Firma jest właścicielem wiedzy, a odpowiedni pracownicy zawsze mają do niej dostęp.
Modułowy charakter produktu Comarch oznacza, że te same funkcje AI/ML można wdrożyć wiele razy w różnych sektorach, dzięki czemu możesz zbudować niestandardowy system, który wspiera Twoje działania w obszarze kontroli jakości.
Comarch AI-powered Assurance zapewnia stale aktualizowany, kompletny widok sieci oraz podejmowanych działań i ich skutków. Pozwala to dynamicznie optymalizować i szybciej reagować na zmiany, zapotrzebowanie i problemy. Efektem jest zmniejszenie kosztów operacyjnych oraz znaczny wzrost satysfakcji klientów.
Wbudowane algorytmy AI/ML oraz dynamiczna baza wiedzy pozwalają w sposób elastyczny monitorować i optymalizować sieć, a także tworzą warunki do wprowadzania innowacji i rozwoju nowych zastosowań na podstawie wschodzących technologii bez zwiększania kosztów operacyjnych.
Proszę czekać