Zaoferuj usługi telekomunikacyjne na nowym poziomie dzięki kompletnej strategii obsługi
Zobacz nasze wideo!
System Comarch CEM oferuje zestaw narzędzi do zarządzania obsługą klientów. Obejmuje on automatyzację konserwacji prewencyjnej w obszarach zarządzania jakością usług oraz zarządzanie awariami. Dane z tych obszarów można analizować w celu identyfikowania, eliminowania, a nawet zapobiegania reklamacjom oraz przypadkom pogorszenia jakości usług (zautomatyzowane wykrywanie problemów) wykorzystując sztuczną inteligencję oraz uczenie maszynowe. W efekcie narzędzia kontroli jakości obsługi klientów oferowane przez firmę Comarch pomagają dostawcom usług telekomunikacyjnych poprawić odbiór jakości usług w oczach klientów, w określonych obszarach lub okolicznościach, np. na danym rodzaju urządzeń.
Jeszcze bardziej zwiększ poziom satysfakcji, aby chronić istniejące źródła przychodów powiązane z klientami.
Zrozum zachowania i oczekiwania klientów oraz lepiej spersonalizuj oferty, zwiększ wydajność i ogranicz liczbę rezygnacji.
Wykorzystaj narzędzia do analizy danych big data, aby dowiedzieć się, które produkty są cenione przez klientów, jakie są ich potrzeby oraz kiedy i jak należy wprowadzać usługi, aby osiągnąć najlepszy skutek.
Identyfikuj, rozwiązuj, a nawet zapobiegaj problemom z siecią, szybciej usuwaj nieprawidłowości oraz skróć średni czas naprawy.
Monitoruj poziom satysfakcji klientów i optymalizuj działanie usług, aby wyeliminować problemy i poprawić jakość obsługi.
Wykorzystuj dane ze zgłaszanych reklamacji i dane sygnalizacyjne do wyszukiwania obszarów niewystarczającej dostępności i niskiej jakości usług w odniesieniu do wszystkich klientów lub ich określonych kategorii.