Customer Experience Management

Comarch CEM: centralne narzędzie do kompleksowego zarządzania obsługą klientów w branży telekomunikacyjnej

Comarch Customer Experience Management (CEM) odgrywa kluczową rolę w monitorowaniu jakości usług telekomunikacyjnych. Umożliwia monitorowanie i kontrolowanie obsługi klientów w sieciach telekomunikacyjnych. Rozwiązanie to wspiera wszystkie aspekty zarządzania obsługą klientów, oferując pakiet narzędzi do optymalizacji serwisów świadczonych określonym grupom lub indywidualnym klientom. Dzięki temu dostawcy usług mogą odchodzić od modelu działalności opartej na sieci/zasobach i usługach na rzecz ukierunkowanego na odbiorcę podejścia do zarządzania obsługą klientów sieci komórkowych.

Podejście Comarch do zarządzania obsługą klientów w branży telekomunikacyjnej przewiduje uzupełnienie tradycyjnych metod o dodatkowe źródła danych. Operatorzy dążący do usprawnienia obsługi klientów w branży telekomunikacyjnej znajdą w systemie Comarch CEM narzędzia potrzebne do gromadzenia i analizowania danych z systemów telekomunikacyjnych. Rozwiązanie stosuje pasywne i aktywne sondy do monitorowania procesu świadczenia usług, włącznie z tymi dostarczanymi przez inne firmy. Za zgodą użytkowników, dane uzyskane z urządzeń i aplikacji podczas symulacji typowych zachowań klientów można wykorzystać do poprawy jakości usług, a w efekcie podniesienia poziomu obsługi klientów w branży telekomunikacyjnej.

Tylko holistyczne, kompleksowe podejście do zarządzania obsługą klienta przyniesie oczekiwane korzyści biznesowe w obszarze zarządzania doświadczeniem klienta. Z tego powodu produkt CEM firmy Comarch obejmuje pełen cykl życia klienta ze szczególnym uwzględnieniem organizacji, świadczenia i wykorzystania usług. Comarch oferuje bogate portfolio narzędzi IT w tym obszarze (rozwiązania do obsługi reklamacji, dane CRM, monitorowanie mediów społecznościowych oraz monitorowanie lojalności), dlatego z systemem Comarch CEM można łatwo zintegrować dane z innych źródeł. Mając do dyspozycji precyzyjny, aktualny i kompletny obraz opinii oraz poziomu satysfakcji, firmy telekomunikacyjne mogą sprawniej zarządzać obsługą klientów.

Zastanawiasz się, jak poprawić jakość obsługi klientów w branży telekomunikacyjnej? Comarch ma narzędzia, które pomogą Ci to osiągnąć.

System Comarch CEM oferuje zestaw narzędzi do zarządzania obsługą klientów. Obejmuje on automatyzację konserwacji prewencyjnej w obszarach zarządzania jakością usług oraz zarządzanie awariami. Dane z tych obszarów można analizować w celu identyfikowania, eliminowania, a nawet zapobiegania reklamacjom oraz przypadkom pogorszenia jakości usług (zautomatyzowane wykrywanie problemów) wykorzystując sztuczną inteligencję oraz uczenie maszynowe. W efekcie narzędzia kontroli jakości obsługi klientów oferowane przez firmę Comarch pomagają dostawcom usług telekomunikacyjnych poprawić odbiór jakości usług w oczach klientów, w określonych obszarach lub okolicznościach, np. na danym rodzaju urządzeń.

CEM Use cases

Zaoferuj usługi telekomunikacyjne na nowym poziomie dzięki kompletnej strategii obsługi

Zobacz nasze wideo!

Korzyści płynące z wdrożenia rozwiązania Comarch Customer Experience Management dla branży telekomunikacyjnej:

Zwiększenie wydajności procesu zarządzania obsługą klientów

Jeszcze bardziej zwiększ poziom satysfakcji, aby chronić istniejące źródła przychodów powiązane z klientami.

Kompletny widok klientów

Zrozum zachowania i oczekiwania klientów oraz lepiej spersonalizuj oferty, zwiększ wydajność i ogranicz liczbę rezygnacji.

Zdobądź nowe źródła przychodów

Wykorzystaj narzędzia do analizy danych big data, aby dowiedzieć się, które produkty są cenione przez klientów, jakie są ich potrzeby oraz kiedy i jak należy wprowadzać usługi, aby osiągnąć najlepszy skutek.

Wyzwól moc konserwacji opartej na SI

Identyfikuj, rozwiązuj, a nawet zapobiegaj problemom z siecią, szybciej usuwaj nieprawidłowości oraz skróć średni czas naprawy.

Pomiar i zarządzanie jakością obsługi klientów

Monitoruj poziom satysfakcji klientów i optymalizuj działanie usług, aby wyeliminować problemy i poprawić jakość obsługi.

Identyfikowanie obszarów słabej dostępności i niskiej jakości 

Wykorzystuj dane ze zgłaszanych reklamacji i dane sygnalizacyjne do wyszukiwania obszarów niewystarczającej dostępności i niskiej jakości usług w odniesieniu do wszystkich klientów lub ich określonych kategorii.

Zobacz przykłady zastosowania Comarch Customer Experience Management. Przeczytaj referencje klientów:

TDC Group logo
TDC Group (Dania)

Wsparcie w zakresie transformacji procesów biznesowych, obniżenia kosztów operacyjnych, automatyzacji procesów zamawiania usług a także optymalizacji procesów i rozliczeń międzyoperatorskich dzięki Comarch BSS

LG U+ logo
LG U+ (Korea Południowa)

Uruchomienie pierwszej na świecie sieci 5G, z pomocą produktów Comarch z gamy Operations Support Systems oraz Intelligent Assurance & Analytics

Przejrzyj nasze materiały PDF dotyczące zarządzania obsługą klientów w branży telekomunikacyjnej!

Jeśli narzędzia do zarządzania obsługą klientów w branży telekomunikacyjnej wzbudziły Twoje zainteresowanie, poznaj również te produkty:

Odkryj rolę sztucznej inteligencji w zarządzaniu jakością usług telekomunikacyjnych

Zobacz nasze wideo!

Potrzebujesz porady w doborze produktów?

Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

Przejdź do formularza