Sztuczna inteligencja podstawą Gospodarki 4.0
Zobacz nasze wideo!
"Comarch zapewnił nam proaktywne podejście do naszych potrzeb i doskonałe rozwiązania. To proaktywne podejście umożliwiło szybkie rozpoczęcie obsługi umów, a rozwiązanie Comarch zostało uznane za niezwykle elastyczne nie tylko w zakresie zaspokajania bieżących potrzeb, ale także wparcia nowych usług i scenariuszy biznesowych na szybko rozwijającym się rynku telekomunikacyjnym."
Robert Kipczak, Project Manager
Netia S.A.
Zarządzaj usługami opartymi na niejednorodnych sieciach składających się z elementów pochodzących od wielu dostawców oraz platformach usługowych obsługiwanych przez partnerów.
Stosuj funkcje do analizy i prognozowania, aby zapobiegać pogorszeniu jakości usług oferowanych klientom.
Kompleksowy system zarządzania alarmami to klucz do skutecznej orkiestracji środowiska zwirtualizowanego. System Comarch Fault Management dla sieci telekomunikacyjnych obsługuje nowoczesne interfejsy NFV, co pozwala na śledzenie bieżącego stanu sieci i zarządzanie innymi procesami realizowanymi przez rozwiązanie E2E Orchestrator.
Możliwość bezpiecznego i szybkiego uzyskiwania dostępu do danych wymaganych podczas zarządzania awariami na urządzeniach przenośnych pozwala zredukować liczbę kontaktów z centralą NOC oraz usprawnić procedury realizacji napraw w terenie. Serwisanci przebywający w miejscu wystąpienia awarii mogą samodzielnie decydować o podejmowanych działaniach.
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 13 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.