Odkryj rolę sztucznej inteligencji w zarządzaniu jakością usług telekomunikacyjnych
Zobacz nasze wideo!
Zwiększenie zadowolenia klienta wymaga wydajnego przetwarzania i monitorowania wskaźników sieci telekomunikacyjnej. Rosnący ruch sieciowy i wprowadzanie zaawansowanych technologii monitorowania niosą za sobą potrzebę przetwarzania ogromnych ilości danych niemalże w czasie rzeczywistym, a decydenci w firmach telekomunikacyjnych oczekują przejrzystych raportów umożliwiających podejmowanie strategicznych decyzji dotyczących inwestycji związanych z infrastrukturą sieciową.
Comarch Performance Management to system do zarządzania wydajnością sieci telekomunikacyjnej, który łączy w sobie automatyzację procesów, z możliwością kompleksowej wizualizacji, analizy i raportowania. Produkt ten został stworzony z myślą o obsłudze i zarządzaniu jakością w sieci telekomunikacyjnej zbudowanej z zasobów sieciowych pochodzących od wielu dostawców, w oparciu o różne technologie. Dzięki integracji z platformą Hadoop system umożliwia także przetwarzanie zbiorów danych big data. System Comarch Performance Management stanowi element gamy produktów Comarch Integrated Assurance, która pozwala rozszerzyć możliwości kontroli jakości usług, zwiększyć zadowolenie klienta oraz obniżyć inwestycje kapitałowe i koszty operacyjne w firmie telekomunikacyjnej.
Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
Odkryj rolę sztucznej inteligencji w zarządzaniu jakością usług telekomunikacyjnych
Zobacz nasze wideo!
Centralizacja monitoringu sieci telekomunikacyjnejZintegruj systemy monitorowania wykorzystujące różnorodne technologie w jednym narzędziu – ciesz się wygodą użytkowania systemu, dzięki centralizacji informacji i usprawnieniu operacji sieciowych. | Monitorowanie sieci 5G i Internetu rzeczy (IoT)Otwórz swój biznes telekomunikacyjny na możliwość skutecznego monitorowania nowych zasobów sieciowych oferowanych w ramach technologii 5G i IoT. |
Proaktywne zarządzanie jakością sieci telekomunikacyjnej, dzięki konserwacji predykcyjnejUżywaj algorytmów uczenia maszynowego, by automatycznie określać poziomy bazowe danych urządzeń i wykrywać nieprawidłowości w sieci. | Zintegrowane KPI w inteligentnym przetwarzaniu zdarzeń sieciowych
Osadź zdarzenia przekraczające wartości progowe generowane w toku procesów Performance Management w ramach kompleksowego systemu przetwarzania zdarzeń z różnych źródeł – by mieć pełen obraz jakości sieci i usług. |
"We greatly appreciate the flexibility of Comarch's solutions that are tailored to fit our specific requirements. The company's understanding of telecom business, combined with the commitment and domain knowledge of its specialists, convinced us that by partnering with them we can successfully face the challenges of the OSS transformation project we have planned, which is why we decided to select Comarch for long-term cooperation."
Juan Manuel Caro Bernat, Director of Operations & OSS
Telefónica S.A.
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.