Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Zadbaj o to, by Twoi pracownicy mieli pełne informacje, aby sprawniej rozwiązywać problemy z jakością usług w roamingu i skrócić średni czas naprawy urządzeń sieciowych. Korzystaj z funkcji samo-naprawiania sieci i szereguj zdarzenia sieciowe według ich ważności, by w pierwszej kolejności zajmować się najważniejszymi awariami.
Analizuj liczbę i zachowanie klientów korzystających z roamingu oraz ich użycie usług, by podejmować przemyślane decyzje dotyczące kolejnych kampanii marketingowych, oferując im to, co odpowiada na ich potrzeby i zwiększając tym samym przychody Twojej firmy.
Zwiększ liczbę problemów rozwiązywanych przez zespoły serwisowe podczas pierwszej rozmowy i odciążaj pracowników back office.
Zarządzaj partnerami w roamingu, jak również obsługuj umowy i zasady rozliczeń za ruch, by poprawić swoją wydajność finansową i zadowolenie klientów w roamingu.
Całe portfolio produktów Comarch zostało opracowane według wytycznych ODA, a nasze 13 interfejsów API jest zgodnych z modelem Open API. Architektura systemów oraz podejście Comarch są ukierunkowane na zgodność ze standardami Open Digital Architecture (ODA). Dążymy jednak do uzyskania kolejnych certyfikatów.