Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Rosnąca złożoność środowiska telekomunikacyjnego, panująca w nim konkurencja i spadające przychody z usług tradycyjnych niosą za sobą nowe wyzwania dla operatorów. Jednym ze skutecznych sposobów na sukces w tych trudnych realiach jest mocne zorientowanie firmy na realnych potrzebach klientów. Zapewnienie płynnego działania produktów telekomunikacyjnych i zagwarantowanie zadowolenia klientów, zwłaszcza w przypadku usług generujących wysoki przychód, takich jak łączność w roamingu, ma dla operatorów zasadnicze znaczenie dla utrzymania bądź zwiększania przychodów. Do tego celu potrzebne są jednak rzetelne źródła informacji i narzędzia umożliwiające przetwarzanie ogromnych ilości danych – takie jak system do monitorowania jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu, Comarch Roaming Monitoring.
Comarch Roaming Monitoring jest oparty o architekturę big data i analizę sygnałów sieciowych, dzięki czemu umożliwia spojrzenie na usługę roamingu z perspektywy klienta. Specjalne funkcje dla zespołów obsługi klienta i usług, zespołów zapleczowych (back office) oraz działów marketingu i roamingu sprawiają, ze system do monitorowania jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu firmy Comarch to nieoceniony system dla dostawców usług telekomunikacyjnych, którzy chcą stać się dostawcami usług cyfrowych skoncentrowanymi na kliencie.
Roaming Monitoring jest jednym z komponentów systemu Comarch Customer Experience Management (CEM), który dzięki architekturze modułowej pozwala na podejście ewolucyjne i rozszerzanie wdrożonego systemu o nowe elementy w przyszłości. System do monitorowania jakości usług telekomunikacyjnych w roamingu firmy jest w pełni zintegrowany z innymi komponentami z gamy Comarch CEM oraz z innymi produktami OSS firmy Comarch.
Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Pełna informacja o jakości usług klientów w roaminguZadbaj o to, by Twoi pracownicy mieli pełne informacje, aby sprawniej rozwiązywać problemy z jakością usług w roamingu i skrócić średni czas naprawy urządzeń sieciowych. Korzystaj z funkcji samo-naprawiania sieci i szereguj zdarzenia sieciowe według ich ważności, by w pierwszej kolejności zajmować się najważniejszymi awariami. | Nowe oferty w oparciu o analizę informacji o klientach w roaminguAnalizuj liczbę i zachowanie klientów korzystających z roamingu oraz ich użycie usług, by podejmować przemyślane decyzje dotyczące kolejnych kampanii marketingowych, oferując im to, co odpowiada na ich potrzeby i zwiększając tym samym przychody Twojej firmy. |
Popraw efektywność rozwiązywania problemów z usługami w roaminguZwiększ liczbę problemów rozwiązywanych przez zespoły serwisowe podczas pierwszej rozmowy i odciążaj pracowników back office. | Optymalizacja procesów i kosztów przy świadczeniu usług w roaminguZarządzaj partnerami w roamingu, jak również obsługuj umowy i zasady rozliczeń za ruch, by poprawić swoją wydajność finansową i zadowolenie klientów w roamingu. |
Monitorowanie sieci 5G z wykorzystaniem Sztucznej Inteligencji i Uczenia Maszynowego
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.