Service Quality Management

Service Quality Management – system do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych

Comarch Service Quality Management (SQM) pozwala przekształcić tradycyjny i skoncentrowany na urządzeniach system monitorowania sieci telekomunikacyjnej w proces kompleksowego zarządzania jakością usług ukierunkowany na klienta. Wgląd w dane dotyczące oceny jakości usług telekomunikacyjnych przez klienta pozwala zarządzać wydajnością sieci w oparciu o prognozowany wpływ na jego zadowolenie z usługi. System do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych Comarch SQM pozwala proaktywnie zarządzać jakością tychże usług, poprzez zapobieganie problemom po stronie klienta, co jest możliwe dzięki funkcjom analizy trendów i konserwacji predykcyjnej (Predictive Maintenance).

Era usług cyfrowych spowodowała wzrost wymagań klientów dotyczących zakresu i jakości usług dostarczanych przez jakąkolwiek firmę. Tradycyjny system zarządzania siecią oraz jakością usług nie stanowi już gwarancji zadowolenia klienta - obecnie konieczne jest proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych, które pozwala zapobiegać wszelkim problemom i incydentom sieciowym, zanim klienci zauważą ich symptomy.

    Klienci polecają nas:

    "Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i ustugom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności."

    Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową
    Vodafone

    Przeczytaj więcej

    Korzyści z wdrożenia systemu do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych - Service Quality Management:

    Zarządzanie usługami z perspektywy klienta, usług i sieci telekomunikacyjnej

    Definiuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią.

    Proaktywne zapewnienie wysokiej jakości sieci telekomunikacyjnej, dzięki konserwacji predykcyjnej

    Używaj algorytmów uczenia maszynowego wbudowanych w system, by automatycznie określać poziomy bazowe i wykrywać nieprawidłowości.

    Kompleksowy widok jakości sieci i usług

    Analizuj zdarzenia sieciowe przekraczające wartości progowe, generowane w procesie zarządzania jakością usług, w kontekście zdarzeń z różnych źródeł, by mieć kompleksowy obraz jakości Twojej sieci i usług.

    Monitorowanie jakości usług telekomunikacyjnych opartych o sieci 5G i IoT

    Przygotuj swoje procesy zarządzania jakością usług na technologie przyszłości. Produkt Service Quality Management stanowi jeden z fundamentów wydajnego monitorowania nowych usług cyfrowych, oferowanych w ramach technologii 5G, IoT i innych.

    Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!

    Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów

    Zobacz nasze wideo!

    Comarch Service Quality Management – Overview

    Service Quality Management – Overview

    Zobacz nasze materiały PDF związane z zarządzaniem jakością usług telekomunikacyjnych!

    Jeśli jesteś zainteresowany systemem Service Quality Management, poznaj także te produkty:

    Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty

    Zobacz nasze wideo!

    Potrzebujesz porady w doborze produktów?

    Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.

    Przejdź do formularza