Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Comarch Service Quality Management (SQM) pozwala przekształcić tradycyjny i skoncentrowany na urządzeniach system monitorowania sieci telekomunikacyjnej w proces kompleksowego zarządzania jakością usług ukierunkowany na klienta. Wgląd w dane dotyczące oceny jakości usług telekomunikacyjnych przez klienta pozwala zarządzać wydajnością sieci w oparciu o prognozowany wpływ na jego zadowolenie z usługi. System do zarządzania jakością usług telekomunikacyjnych Comarch SQM pozwala proaktywnie zarządzać jakością tychże usług, poprzez zapobieganie problemom po stronie klienta, co jest możliwe dzięki funkcjom analizy trendów i konserwacji predykcyjnej (Predictive Maintenance).
Era usług cyfrowych spowodowała wzrost wymagań klientów dotyczących zakresu i jakości usług dostarczanych przez jakąkolwiek firmę. Tradycyjny system zarządzania siecią oraz jakością usług nie stanowi już gwarancji zadowolenia klienta - obecnie konieczne jest proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych, które pozwala zapobiegać wszelkim problemom i incydentom sieciowym, zanim klienci zauważą ich symptomy.
"Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i ustugom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności."
Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową
Vodafone
Zarządzanie usługami z perspektywy klienta, usług i sieci telekomunikacyjnej
Definiuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią. | Proaktywne zapewnienie wysokiej jakości sieci telekomunikacyjnej, dzięki konserwacji predykcyjnejUżywaj algorytmów uczenia maszynowego wbudowanych w system, by automatycznie określać poziomy bazowe i wykrywać nieprawidłowości. |
Kompleksowy widok jakości sieci i usługAnalizuj zdarzenia sieciowe przekraczające wartości progowe, generowane w procesie zarządzania jakością usług, w kontekście zdarzeń z różnych źródeł, by mieć kompleksowy obraz jakości Twojej sieci i usług. | Monitorowanie jakości usług telekomunikacyjnych opartych o sieci 5G i IoTPrzygotuj swoje procesy zarządzania jakością usług na technologie przyszłości. Produkt Service Quality Management stanowi jeden z fundamentów wydajnego monitorowania nowych usług cyfrowych, oferowanych w ramach technologii 5G, IoT i innych. |
Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.