Jak firmy telekomunikacyjne mogą stać się proaktywne w zarządzaniu doświadczeniem klientów
Zobacz nasze wideo!
"Comarch, wraz ze swoim nowoczesnym i innowacyjnym portfolio OSS, już kilkakrotnie okazał się silnym i godnym zaufania partnerem biznesowym Vodafone. Dzięki wysokiej jakości produktom i ustugom OSS wdrożyliśmy rozwiązanie na czas i zgodnie z budżetem. Comarch spełnił wszystkie nasze wymagania w zakresie: czasu wprowadzania produktów na rynek, jakości usług, zorientowania na klienta, sprawności działania, dostarczonej wartości i innowacyjności."
Shane Gaffney, Dyrektor sektora OSS na Europę Środkową
Vodafone
Definiuj modele usług i korzystaj z nich do monitorowania wzajemnych zależności między klientami, usługami i siecią.
Używaj algorytmów uczenia maszynowego wbudowanych w system, by automatycznie określać poziomy bazowe i wykrywać nieprawidłowości.
Analizuj zdarzenia sieciowe przekraczające wartości progowe, generowane w procesie zarządzania jakością usług, w kontekście zdarzeń z różnych źródeł, by mieć kompleksowy obraz jakości Twojej sieci i usług.
Przygotuj swoje procesy zarządzania jakością usług na technologie przyszłości. Produkt Service Quality Management stanowi jeden z fundamentów wydajnego monitorowania nowych usług cyfrowych, oferowanych w ramach technologii 5G, IoT i innych.