Odkryj rolę sztucznej inteligencji w zarządzaniu jakością usług telekomunikacyjnych
Zobacz nasze wideo!
W ramach umowy dotyczącej poziomu świadczenia usług telekomunikacyjnych definiuje się szereg konkretnych rozwiązań, dostosowanych do potrzeb danego klienta, wraz z parametrami dotyczącymi ich jakości. Parametry te mogą mieć charakter techniczny (na przykład dostępność usługi) lub organizacyjny (na przykład czas reakcji lub powiadamiania). Umowy dotyczące poziomu świadczenia usług w telekomunikacji mogą także definiować obniżki stawek oraz rabaty stosowane w przypadku, gdy usługa nie spełnia określonych parametrów lub wymagań umowy, w związku z czym naruszenie ich warunków może znacząco obniżać zyski oferujących je podmiotów.
Produkt Comarch SLA Monitoring pozwala operatorom telekomunikacyjnym definiować i monitorować usługi objęte umowami SLA oraz zarządzać powiązanymi z nimi umowami dotyczącymi poziomu świadczenia usług, co z kolei przekłada się na zwiększenie zadowolenia klientów i minimalizowanie strat wynikających z potencjalnych reklamacji.
Sprawdź sam, jak sztuczna inteligencja może przenieść zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych na wyższy poziom!
Odkryj rolę sztucznej inteligencji w zarządzaniu jakością usług telekomunikacyjnych
Zobacz nasze wideo!
Monitorowanie wszystkich aspektów umowy SLA na usługi telekomunikacyjneMonitoruj wszystkie elementy umowy SLA przy użyciu jednego narzędzia.Umowa dotycząca poziomu świadczenia usług może obejmować wiele różnych procesów, od realizacji usługi po zapewnienie jej jakości, może również wpływać na fazę finalizacji umowy. | Proaktywne zarządzanie jakością usług telekomunikacyjnych w ramach umów SLADzięki algorytmom uczenia maszynowego możesz automatycznie określać poziomy podstawowe jakości usług i wykrywać nieprawidłowości – a tym samym usuwać awarie, zanim zostaną zgłoszone przez klientów objętych SLA. |
Integracja zdarzenia SLA z inteligentnym przetwarzaniem zdarzeńPołącz zdarzenia przekroczenia progów SLA generowane przez funkcje monitorowania SLA z modułem kompleksowego przetwarzania zdarzeń wywoływanych przez różne zasoby. | Integracja systemu z procesami zapewniania jakościZintegruj produkt Comarch SLA Monitoring z rozwiązaniem Comarch OSS Service Desk, aby wydajnie obsługiwać procesy zarządzania zdarzeniami, problemami i zmianami. |
Jak sztuczna inteligencja pomaga operatorom optymalizować koszty
Zobacz nasze wideo!
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.