Poznaj i kreuj z nami technologie przyszłości
Zobacz nasze wideo!
Dostarczanie produktów BSS/OSS to tylko jeden krok w transformacji telekomunikacyjnej. Jako Comarch, pragniemy wykroczyć poza ramy typowego dostawcy oprogramowania. Bierzemy pełną odpowiedzialność umowną za każdy projekt od początku do końca. Staramy się dobrze poznać sytuację firmy, aby zidentyfikować jej potrzeby, strategie, utrudnienia i priorytety oraz zaproponować rozwiązanie elastycznie dopasowane do warunków w niej panujących. Zapewniamy też najwyższy możliwy zwrot z inwestycji.
Poznaj i kreuj z nami technologie przyszłości
Zobacz nasze wideo!
Pełne wsparcie posprzedażowePo wdrożeniu projektu nasi specjaliści chętnie pomogą rozwiązać wszystkie potencjalne problemy związane z utrzymaniem systemu i zapewnią niezbędne wsparcie posprzedażowe (za pośrednictwem jednego z oddziałów lokalnych lub telefonicznie). | Dostosowanie produktu do potrzeb firmyWraz z naszymi klientami przyglądamy się istniejącym systemom, procesom biznesowym oraz problemom organizacyjnym, i ustalamy najlepszą metodę sprostania stojącemu przed nami wyzwaniu. Kompleksowa analiza przed rozpoczęciem projektu pozwala nam zaoferować najlepszy produkt z naszego portfolio, dostosowany do rozmiarów, budżetu i priorytetów firmy. |
Możliwość outsourcingu zarządzania u firm trzecich (dostawców / podmiotów integrujących)Wiemy, że aby osiągnąć sukces, trzeba pracować zespołowo. Dlatego Comarch podczas realizacji projektów współpracuje z firmami trzecimi, które angażowane są jako partnerzy integracyjni i technologiczni. Firmy te mogą zostać zaproponowane przez Comarch lub wybrane przez osoby odpowiedzialne w firmie klienta. | Profesjonalne szkolenie, które pozwoli na optymalne wykorzystywanie systemów BSS/OSSUmiejętność prawidłowego użytkowania i utrzymania wdrożonego systemu umożliwia optymalne wykorzystanie dostarczonego narzędzia. Usługi szkoleniowe Comarch kierowane są do personelu zaangażowanego w implementację systemu, menedżerów projektu, użytkowników końcowych, a także administratorów systemu i instruktorów. |
Wspólne rozwiązywanie problemów
Zakończenie fazy wdrożenia to tylko początek. Aby mieć pewność, że dostarczony system przyniesie korzyści w długiej perspektywie, należy go używać w najbardziej wydajny sposób i rozbudowywać zgodnie z potrzebami biznesowymi. Chętnie w tym pomożemy. W razie wystąpienia problemów jesteśmy gotowi zidentyfikować ich źródło i skutecznie je usunąć. | Podzielona odpowiedzialność za zarządzanie ryzykiem związanym z projektem
Wdrażanie nowego systemu IT to duże wyzwanie, z którym wiąże się szereg oczekiwanych i nieoczekiwanych zagrożeń. Aby mieć pewność, że zainwestowane fundusze przyniosą korzyści biznesowe, potrzebny jest partner, który będzie potrafił zarządzać i rozwiązywać potencjalne problemy, oraz poniesie wspólną odpowiedzialność za ryzyko związane z projektem. Comarch jest gotowy ponieść taką odpowiedzialność, dostarczając własne narzędzia i metody zarządzania ryzykiem lub pracując zgodnie z procedurami ustanowionymi przez partnerów. |
"Obecnie wdrażane u nas systemy OSS oraz systemy wspierające operacje sieciowe są częścią strategii Telefónica - dzięki nim możemy tworzyć usługi i docierać z nimi do naszych klientów. Wdrożenie Comarch Next Generation Network Planning to milowy krok w stronę poprawy efektywności planowania sieci i optymalizacji procesów w naszych filiach w Ameryce Łacińskiej. Wybraliśmy Comarch, ponieważ firma już wcześniej sprawdziła się jako zaufany partner Grupy Telefónica w Europie i wykazała się ogromną elastycznością oraz otwartością na nasze potrzeby. Realizowane wdrożenie wiąże się również z wprowadzeniem platformy integracyjnej dedykowanej najlepszemu w swojej klasie, zintegrowanemu i wykorzystywanemu w całej grupie rozwiązaniu OSS."
José González Díaz, Dyrektor ds. Transformacji i OSS, Global CTO
Telefónica S.A.
Określ swoje potrzeby biznesowe. My zaoferujemy Ci odpowiedni produkt.